اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش صورت گرفت

افتتاح 4 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 330 میلیون ریال در بخش مرکزی ورامین

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ورامین با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی به‌رو‌ستاییان گفت: رسیدگی به روستاها تفاوت دولت های اسلامی و طاغوتی است.

افتتاح 4 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 330 میلیون ریال در بخش مرکزی ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش چهار پروژه بخش مرکزی شهرستان ورامین با اعتبار 5 میلیارد و 330 میلیون ریال با حضور سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد و دیگر مسئولان ادارات و نهادهای ورامین افتتاح شد.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین درحاشیه این افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: رسیدگی به روستاها تفاوت دولت‌های اسلامی و طاغوتی است، در زمان طاغوت به دلیل عدم ارائه امکانات مناسب و در شـأن روستاهای کشور مهاجرت مردم به سوی شهرهای بزرگ بسیار زیاد بود و همین امر موجب ایجاد معضلات فرهنگی و اجتماعی بسیاری می‌شد.

سید رضا طباطبایی گفت: به‌حمدالله امروز تأکید دولت محترم هم بر خدمت‌رسانی مضاعف در روستاها و عمران و آبادانی این مناطق است.

این مسئول با بیان اینکه اگر عمران و آبادانی وجود دارد به برکت امنیت و آرامشی است که حاصل خون‌های پاک شهدا است، عنوان کرد: کشور به سرعت به‌سوی پیشرفت و آبادانی گام بر می‌دارد، زمانی آبادانی میسر می‌شود که امنیت و آرامش حکم‌فرما باشد و امروز این امنیت به برکت خون شهدای گرانقدر فراهم شده است، بنابراین ما مسئولان نیز مدیون خون شهدا هستیم و باید با خدمت‌رسانی هرچه بیشتر تا حدودی دین خود را به شهدای عزیز ادا کنیم و راه امام راحل را ادامه دهیم.

وی سپس با تشریح پروژه‌های افتتاح شده گفت: نخستین پروژه بهسازی معابر حسین‌آباد دفتری شامل یک هزار و 240 متر پیاده روسازی، جدول گذاری 400 متر، مرمت انهار یک هزار و 200 متر و آسفالت به مساحت 2 هزار متر مربع است که اعتبار این پروژه یک میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

طباطبایی افزود: پروژه بعدی شامل 800 متر پیاده‌رو سازی، یک هزار و 100 متر جدول‌گذاری و 5 هزار متر مربع آسفالت در روستای جعفرآباد اخوان بود که با اعتبار یک میلیارد و 880 میلیون ریال نیز به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه به افتتاح کتابخانه سعدی در خیرآباد اشاره کرد و گفت: پروژه سوم در خیرآباد اجرا شد، در این منطقه وجود کتابخانه بسیار مورد نیاز بود، چرا که یک کتابخانه قدرتمند در یک منطقه می‌تواند برکات فراوانی برای اهالی داشته باشد، پروژه کتابخانه سعدی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی ورامین در پایان بازسازی گلزار شهدای دهستان باغخواص با 750 میلیون ریال اعتبار را به‌عنوان پروژه چهارم معرفی کرد.

این گزارش حاکی است، ماه گذشته نیز شش پروژه عمرانی در روستاهای قوئینک زهری و خورین شهرستان ورامین افتتاح شده بود.

انتهای پیام/2462/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول