اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل خبر داد

نام‌نویسی 1500 آملی برای دریافت تسهیلات توسعه روستایی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: 1500 آملی برای دریافت تسهیلات توسعه روستایی و وام خوداشتغالی کمیته امداد نام‌نویسی کردند.

نام‌نویسی 1500 آملی برای دریافت تسهیلات توسعه روستایی

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه طرح وام اشتغال برای توسعه روستایی به کمیته امداد امام خمینی(ره) سپرده شده است، بیان داشت: طبق قرارداد با دولت در سال 90 مقرر شد برای افراد بیکار ساکن در روستا و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت ایجاد اشتغال کند.

وی افزود: در آمل شهرهای دابودشت، رینه، گزنک و امام‌زاده عبدالله از شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت هستند که متقاضیان اشتغال برای خوداشتغالی در سامانه اشتغال روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر  بوده و ثبت‌نام آنها انجام شد.

علیپور با اشاره به اینکه این اعتبارات به صورت قرض‌الحسنه و در دو سطح مشاغل خانگی و خوداشتغالی اختصاص می‌یابد، ابراز داشت: با توجه به شغل انتخابی توسط متقاضیان مبلغ 20 تا 100 میلیون ریال وام اشتغال به متقاضیان حسب ضوابط پس از انجام مشاوره شغلی پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: نام‌نویسی متقاضیان به مدت 15 روز از 16 دی آغاز شد و تا پایان 30 دی ماه ادامه داشت.

وی با تاکید بر اینکه در این شهرستان حدود یک هزار و 500 نفر متقاضی اشتغال برای دریافت تسهیلات اعلام آمادگی کردند، خاطر نشان کرد: برای مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون ریال وام در نظر گرفته شده و برای طرح‌های خود اشتغالی تا 100 میلیون ریال وام اختصاص می‌یابد.

علیپور اضافه کرد: در صورت ارسال اعتبار پس از بررسی افراد متقاضی، واجدان شرایط برای دریافت وام ابتدا به مشاورین شغلی ارجاع داده شده و سپس به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/86012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول