اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان خبر داد

خدمات‌رسانی کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 10 هزار خانوار در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد.

خدمات‌رسانی کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه سه‌شنبه در آیین برپایی سفره افطاری ولایت اهدایی مقام معظم رهبری ویژه ایتام در دشتستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر تکریم و یاری رساندن به ایتام تاکید دارند و با توجه ویژه، از حامیان این قشر هستند.

وی افزود: حمایت از نیازمندان و ایتام از اولویت‌های مسئولان نظام است و کمیته امداد با همه توان و ظرفیت در این مسیر اهتمام دارد.

امام جمعه برازجان از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و در مجموع بیش از 25 هزار نفر را شامل می‌شوند و تلاش زیادی برای رضایت خاطر جامعه زیر پوشش انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان نیز با اشاره به اهمیت طرح افطاری ایتام اظهار داشت: این طرح در قالب طرح مسجد محوری از برنامه‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

سید اکبر عدنانی اضافه کرد: این ضیافت افطاری برای 250 نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان برپا شده است.

وی بیان کرد: 15 میلیون ریال هزینه این سفره افطاری است که از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری و با مساعدت امام جمعه برازجان تامین شده است.

رئیس کمیته امداد دشتستان یادآور شد: خدمات‌رسانی به خانوارهای نیازمند و زیر پوشش از اولویت‌های این نهاد است که امیدوار هستیم از عهده این خدمات برآییم.

عدنانی اذعان کرد: تمام دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش از خدمات رایگان تحصیلی برخوردار هستند و تمام هزینه‌های تحصیلی و شهریه این عزیزان توسط کمیته امداد تقبل می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول