اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر خبر داد

احداث مسیر تندرستی در خیابان ملاصدرای شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار شوشتر از ساخت مسیر تندرستی خیابان ملاصدرای شوشتر خبر داد و گفت: برای این پروژه تامین اعتبار شده است.

احداث مسیر تندرستی در خیابان ملاصدرای شوشتر

نادر پارسازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: ساخت مسیر تندرستی خیابان ملاصدرای شوشتر در فاز نخست نیازمند یک میلیارد ریال اعتبار است که این اعتبار تامین شده است.

وی درباره محل تامین اعتبار این پروژه خاطر نشان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات جاری شهرداری شوشتر تامین شده است و فرآیند قانونی برای سپردن این پروژه به پیمانکار در حال طی شدن است.

وی با اشاره به اینکه طرحی زیبا برای سامان‌دهی این خیابان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: طرح‌های زیبایی از سوی دفتر فنی شهرداری شوشتر پیشنهاد شده است که قرار است یکی از این طرح‌ها اجرایی شود.

*پروژه در حال مناقصه است

معاون شهردار شوشتر اظهار کرد: برای سپردن این پروژه به پیمانکار بخش عمرانی باید مناقصه‌ای برگزار شود و در این باره همه مسائل قانونی در حال انجام است تا این مسیر در اسرع وقت آماده‌سازی شود.

وی با تاکید بر اینکه در این مسیر فضای سبز و کف‌پوش استفاده خواهد شد، افزود: قرار است با استفاده از کف‌پوش‌های مقاوم در راستای ایجاد فضای تندرستی برای ورزش مردم در این منطقه مسیرهای تردد ایجاد شود.

پارسازاده با اشاره به اینکه کف‌پوش این پروژه نیز خریداری شده است، خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه کف‌پوش‌های مورد نیاز نیز خریداری شده است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

*اجرای پروژه سریع خواهد بود

معاون شهردار شوشتر اظهار کرد: اجرای پروژه به دلیل اهمیتی که دارد بسیار سریع خواهد بود و قرار است تا در اسرع وقت این پروژه به پیمانکاری توانمند و توانا سپرده شود.

وی درباره مشخصات این پروژه تاکید کرد: در این پروژه قرار است بیش از یک‌هزار و 500 متر مربع کف‌پوش‌گذاری شود و فضای سبز منطقه در حال احداث است.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول