اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر قم:

فضای سبز حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های قم باید گسترش یابد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: توسعه فضای سبز در حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های شهر از ورود آلاینده‌ها به داخل شهر جلوگیری خواهد کرد.

فضای سبز حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های قم باید گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن بختیاری در بازدید اعضای شورای شهر قم از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت:‌ توسعه فضای سبز جزو شعارهای ما بود اما باید یک نکته را در نظر داشته باشیم که توسعه فضای سبز باید هدفمند باشد و راهبردها را باید در نظر بگیریم.

وی بیان داشت: باید به سمت توسعه فضای سبز کم آب حرکت کنیم و با توجه به وضعیت بارندگی در شهر باید از اقلیم گیاهی مناسب استفاده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: یکی از مسائل مهم دیگر که باید در توسعه فضای سبز مورد توجه قرار گیرد استفاده از درختانی است که بتوانند در کاهش آلودگی هوای شهر موثر باشند.

وی افزود: آلایندگی و ریزگردهایی که در سطح شهر وجود دارند 80 درصد مربوط به خود شهر قم است و باید با توسعه فضای سبز از این مسائل جلوگیری کرد.

بختیاری گفت: توسعه فضای سبز حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های شهر از ورود آلاینده‌ها به داخل شهر جلوگیری خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی در این عرصه استفاده کنیم گفت: اقتصادی کردن موضوع فضای سبز از اهمیت بسیاری برخوردار است و این موضوع موجب می‌شود تا با رکود مواجه نشویم.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول