اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کاشمر:

وضعیت فضای سبز کاشمر نگران کننده است

خبرگزاری فارس: یک عضور شورای شهر کاشمر گفت: وضعیت فضای سبز در شهر کاشمر نگران کننده است و بسیاری از درختان قدیمی در حال خشک شدن هستند.

وضعیت فضای سبز کاشمر نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، احمد غزنوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از مسائل و نواقص در سطح شهر وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم و این یکی از نقص‌های شورای شهر است چرا که بازدیدهای میدانی ما کم است.

وی افزود: به عنوان مثال وضعیت پارک جنگلی و نیز فضای سبز بلوار سیدمرتضی(ع) واقعاً نگران کننده است و احتمال خشک شدن بسیاری از درختان کهنسال وجود دارد و یکی از علت‌های آن این است که ما با دید کارشناسی به فضای سبز نگاه نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: درختکاری و فضای سبز در شهر کاشمر نیاز به توجه جدی دارد و ما باید متوجه باشیم که مشکلات زیست محیطی در شهرهای بزرگ به تدریج آغاز شده و ما اگر در شهرهای کوچک از هم‌اکنون تدابیر لازم را نیندیشیم، در آینده‌ای نه چندان دور با همان مشکلات شهرهای بزرگ در زمینه آلودگی هوا مواجه می‌شویم.

غزنوی خاطر نشان کرد: کشور ایران دومین کشور دنیا از نظر میزان فرسایش خاک است و علت اصلی آن این است که به درختکاری و فضای سبز بهای لازم داده نمی‌شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ما در بسیاری از موارد از جمله موضوع فضای سبز یک نقشه راه نداریم و نمی‌دانیم که در چه زمانی به کجا می‌خواهیم برسیم، لذا باید بیش از گذشته بر روی آمار و اطلاعات کار کنیم.

غزنوی خواستار تهیه نقشه راه و برنامه بلند مدت توسط شهرداری کاشمر برای بهبود فضای سبز این شهر شد.

انتهای پیام/70005/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول