اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 6

ابراهیمی:نشاط عمومی با کتاب از 14 تا 21 بهمن‌ماه در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ایجاد نشاط عمومی با کتاب از 14 بهمن‌ تا 21 بهمن‌ در این استان خبر داد.

ابراهیمی:نشاط عمومی با کتاب از 14 تا 21 بهمن‌ماه در ساری

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مرکز مازندران اظهار داشت: با حمایت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نمایشگاه سراسری کتاب از 14 بهمن تا 20 بهمن‌ همه روزه از ساعت 14 تا 21 در کیلومتر سه جاده قائمشهر ـ ساری و جاده شهرک فرهنگیان برگزار می‌‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه کتاب بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی محسوب می‌شود و در طول سال هیچ برنامه فرهنگی با این وسعت در استان تشکیل نمی‌شود.

ابراهیمی با بیان این‌که هدف اصلی در تشکیل نمایشگاه‌های کتاب اشاعه فرهنگ مطالعه است، افزود: نمایشگاه کتاب مازندران یک اتفاق بزرگ فرهنگی در استان است و با توجه به همزمانی ایام دهه فجر و نمایشگاه کتاب، تلاش شده برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در محل نمایشگاه معرف نشاط پرشور مردم استان نیز باشد.

وی افزود: با توجه به علاقه‌ای که خانواده‌ها به کتاب، خرید و مطالعه آن دارند نمایشگاه‌ با تخفیف 40 درصدی و حضور صدها ناشر فرصت خوبی فراهم می‌کند تا کتاب را در سبد هزینه‌های فرهنگی خانوارها قرار دهیم.

ابراهیمی اظهار داشت: نمایشگاه کتاب مازندران همواره با استقبال خوب مردم مواجه بوده و توجه به موضوع کتاب به قدری است که مردم ما علاقه‌مند به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در طول سال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه پایین بودن سرانه مطالعه کتاب، افزایش سرانه مطالعه را عامل مهمی برای پیشرفت جامعه دانست.

ابراهیمی با بیان این‌که امسال نمایشگاه در مکانی جدید برگزار می‌شود، افزود: سعی خواهیم کرد در مرکز استان و در فضای جدید نمایشگاهی که از امکانات مناسب خدماتی و رفاهی برخوردار باشد میزبان مردم استان باشیم تا نمایشگاهی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در مازندران برپا کنیم.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول