اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی-3

طبرسی: داشتن فضای نمایشگاهی نیاز جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه داشتن فضایی مختص نمایشگاه، نیاز جامعه است، گفت: این کار کمتر از احداث پل و جاده نیست و باید به دنبال احداث این فضا باشیم.

طبرسی: داشتن فضای نمایشگاهی نیاز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی عصر امروز در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: ما از جمله امتی هستیم که بیشتر از همه ملت‌ها سرمایه معنوی و فکری داریم.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب و کتابخوانی حق ما است چراکه دین ما دین کتاب، اندیشه و تعقل است.

وی با اشاره به اینکه حق ما است که در مرکز استان، دارای نمایشگاه فرهنگی باشیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم فرزندان خود را با فضای فرهنگی آشنا کنیم نیازمند چنین فضاهایی هستیم.

طبرسی با بیان اینکه داشتن فضایی مختص نمایشگاه، نیاز جامعه است، ادامه داد: این کار کمتر از احداث پل و جاده نیست و باید به دنبال احداث این فضا باشیم.

وی اظهار داشت: هیچ یک از مراکز استان‌ها مانند ساری 45 دانشگاه غیرانتفاعی با 52 هزار دانشجو ندارد اما متاسفانه یک کتابخانه آبرومند، کیفی و کمی در مرکز استان نداریم.

وی با بیان اینکه از استاندار مازندران گلایه‌ای نداریم، ادامه داد: چراکه وی علاوه بر شخصیت اجرایی، دارای شخصیت فرهنگی است.

به گزارش فارس، نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران و دویست و سی امین نمایشگاه کتاب استانی در ساری مرکز مازندران از 14 تا 20 بهمن ماه از ساعت 14 تا 21 دائر است.

به گزارش فارس، 350 ناشر استانی و کشور با 35هزار عنوان و 350 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/86007/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول