اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه ‌شب

نمایشگاه کتاب فجر در آبپخش گشایش یافت

خبرگزاری فارس: شنبه شب در آیینی با حضور مسئولان و مردم، نمایشگاه کتاب فجر در آبپخش گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب فجر در آبپخش گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، بخشدار آبپخش شنبه‌ شب در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب فجر در آبپخش اظهار داشت: دهه فجر دهه پاسداشت آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و بزرگداشت این ایام از سنگین‌ترین وظایفی است که بر ذمه مسئولان است.

احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: امروز پیامدهای انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا مشهود است و بیداری اسلامی در سطح جهان، ایجاد آزادی‌های معنوی و توسعه علمی کشور، حاصل تلاش‌های فجرآفرینان این مرز و بوم بوده است.

این مسئول بیان داشت: ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آبپخش امسال برنامه‌های خود را به‌نحوی تدوین کرده که شرایط برای حضور پرشور جوانان هموار باشد و به دلیل علاقه‌مندی جوانان به مسائل فرهنگی، توجه خاصی به مقوله فرهنگ در برنامه‌های این ستاد داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان از تمامی ابزار و امکانات بهره می‌برند تا جوانان ما را از اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی دور کنند، دهه فجر، فرصت مناسبی است که حقیقت فجر انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

این مسئول اذعان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با موتوری محرک‌ در ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌های خود را گسترش داده و دامنه فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد تمامی نقاط بخش، حتی دوردست‌ترین نقاط را نیز در بر گرفته است.

بخشدار آبپخش برپایی نمایشگاه کتاب فجر در آبپخش را اقدامی مثبت و تحسین‌برانگیز دانست و عنوان کرد: باید در این نمایشگاه، کتب انقلابی با موضوعات مرتبط با ایام‌الله دهه فجر توزیع شود و از این طریق به آگاه‌سازی جوانان نسبت به دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

نمایشگاه کتاب بهاره راه‌اندازی شود

خرم‌روز ابراز داشت: مردم آبپخش علاقه‌مند به مطالعه و کتابخوانی هستند و سابقه درخشان علمی و فرهنگی ایشان و حضور شخصیت‌های علمی برجسته در آبپخش نشان از این مهم است و مسئولان وظیفه دارند، شرایط را برای افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی این مردم فرهنگ‌دوست هموار کنند.

وی افزود: گسترش مطالعه در بین نسل جوان و دانش‌آموزان به‌ ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی از اهمیتی بالا برخوردار است و مسئولان آموزش و پرورش منطقه با برنامه‌ریزی دقیق در قالب برنامه‌های جانبی باید به این مهم توجه خاصی داشته باشند.

خرم‌روز بیان داشت: در نمایشگاه کتابی که اواخر آذرماه سال جاری در آبپخش برگزار شد، شاهد حضور پرشور و گسترده مردمی بودیم و این مهم خود مهر تأییدی بر علاقه‌مندی و شدت علاقه مردم این دیار به کتاب و پدیده کتاب‌خوانی است.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: انتظار داریم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با برنامه‌ریزی خود زمینه را برای برپایی نمایشگاه بهاری کتاب هموار کند و پیگیری‌های لازم برای برپایی نمایشگاه نوروزی کتاب را ایجاد کند.

این نمایشگاه با بیش از 10 هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... به نمایش گذاشته شده است.

 انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول