اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی- 2

عظیمی: اختصاص 430 میلیون تومان بن به نمایشگاه کتاب مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، گفت: 430 میلیون تومان بن به نمایشگاه کتاب مازندران اختصاص یافت.

عظیمی: اختصاص 430 میلیون تومان بن به نمایشگاه کتاب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عظیمی عصر امروز در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: در هر فضا و موقعیتی که قرار داریم باید برای نسل جوان و نسل سوم انقلاب اسلامی، مسائل مرتبط با انقلاب را بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد کتاب در کشور به 52 درصد رسید، تصریح کرد: این نشان می‌دهد که هدف‌گذاری و جهت‌گیری انقلاب اسلامی به سمت رشد فرهنگی است.

عظیمی بابیان اینکه همین روند رشد نشر کتاب افزایش یافته، ادامه داد: سالانه به طور متوسط 22 درصد رشد تولید کتاب داریم و هیچ شاخصی به این اندازه رشد نداشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه این است که کتاب را بشناسانیم و زمینه دسترسی آسان مردم به کتاب را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تبلیغ و معرفی کتاب، برگزاری نمایشگاه است.

عظیمی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب را باید در شهرستان‌های بزرگ هم دایر کنیم، اظهار داشت: در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب، تسهیلات اختصاص می‌دهیم تا کتاب را ارزان‌تر به دست مردم برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مبلغ قابل توجهی بن برای این نمایشگاه در نظر گرفتیم، گفت: 430 میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب مازندران توزیع می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، با بیان اینکه کتاب‌های حوزه دین به صورت خاص در این نمایشگاه ارائه شده چراکه مازندران استان عالم پرور است، تصریح کرد: کتاب‌های حوزه کشاورزی هم به صورت خاص در نمایشگاه کتاب مازندران ارائه شده است.

انتهای پیام/86007/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول