اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم اسفند

چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه از برگزاری چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه در روز سوم اسفند در قم خبر داد.

چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد:  این همایش در زمینه معرفی، شناسایی و تجلیل از نویسندگان و آثار برتر در زمینه کتاب و پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزوی فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: 958 اثر ارسال شده به دبیرخانه همایش در قالب موضوعات تفسیر و علوم قرآن، حدیث و رجال، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، فقه و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روانشناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی طبقه‌بندی شده است. 

دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه عنوان داشت: 210 اثر به مرحله دوم ارزیابی راه پیدا کردند که از این تعداد 50 اثر به عنوان کاندیدای آثار برگزیده و شایسته تقدیر برای ارزیابی به شورای علمی همایش معرفی شدند.

وی با بیان اینکه 28 نفر دارای آثار منتخب معرفی شده‌اند گفت: همایش کتاب سال حوزه سوم اسفند با سخنرانی یکی از شخصیت‌های حوزوی برگزار می‌شود.

حقی خاطرنشان کرد: تحلیل و ارزیابی هشت دوره گذشته آثار کتاب سال حوزه از دیگر فعالیت‌ها بوده که شامل تحلیل گروه‌های 15 گانه است که بخشی از آن در همایش امسال منتشر می‌شود.

افراد علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر و دستیابی به اخبار همایش کتاب سال می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.ketabehowzeh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78003/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول