اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌رضوی:

اهداف انبیا و اولیا در قیام امام خمینی(ره) محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌رضوی گفت: اهدافی که انبیا و اولیا الهی آن را دنبال می‌کردند همگی در قیام امام خمنی(ره) بر ضد رژیم ظلم ستم شاهی محقق شد.

اهداف انبیا و اولیا در قیام امام خمینی(ره) محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عابدین عابدی‌مقدم  ظهر امروز در مراسم یوم‌الله 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی در جمع بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق سه‌گانه مشهد اظهار کرد: امام یک پدیده نادر بود که هیچگاه نباید از اذهان خارج شود؛ ایشان راه انبیا و اولیا الهی را دنبال می‌کردند.

وی در ادامه افزود: امام در این مسیر در برابر رژیم ستم شاهی ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی نهائی رساندند.

عابدی‌مقدم بیان کرد: تا زمانی که حضور پر شور مردم در انتخابات، راهپیمایی‌های روز جهانی قدس و یوم‌الله 22بهمن و 9 دی باشد توطئه‌های دشمنان قطعا به نتیجه نمی‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌رضوی در ارتباط با شخصیت وجودی امام راحل(ع)، عنوان کرد: امام راحل جز خدا کسی را نمی‌شناخت و به بندگان خدا با احترام رفتار می‌کرد.

وی اظهار کرد: تمام مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب در صحنه بودند و نقش به‌سزایی داشتند و امروز دین ما مسئولان، نسبت به مردم فراوان است.

عابدی‌مقدم با اشاره به کسب رتبه برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی در میان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی در سال 1390، عنوان کرد: ارزیابی عملکرد روش سیستمی است که تلاش و عملکرد هر فرد دیده می‌شود و منجر به ارتقا انگیزه کاری در افراد می‌شود.

انتهای پیام/70005/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول