اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت املاک اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد

واگذاری صدور سند مالکیت شهرهای زیر 25 هزار خانوار به بنیاد مسکن

خبرگزاری فارس: معاونت املاک اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از تفویض اختیار صدور سند مالکیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد.

واگذاری صدور سند مالکیت شهرهای زیر 25 هزار خانوار به بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری صبح امروز در نشست مشترک با فرماندار خلخال و شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان خلخال اظهار داشت: اهالی ساکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر برای دریافت اسناد مالکیت مستلزم مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هستند.

صفری افزود: قبل از این دارندگان واحد‌های مسکونی برای دریافت سند با مشکلات زیادی مواجه بودند که با واگذاری این امر و اختیا‌ردهی به بنیاد مسکن در خصوص صدور سند مالکیت در شهرهای زیر 25 هزار نفر مشکل اهالی و شهرهای کوچک حل می‌شود.

صفری گفت: شهروندانی که در شهرهای زیر 25 هزار نفر زندگی می‌کنند تا متراژ 250 متر‌مربع می‌توانند اسناد مالکیت خود را از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت کنند.

معاونت املاک اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از تعیین تکلیف زمین برای حل مشکل مصلای شهر هشتجین خبر داد و یادآور شد: در نشست امروز مشکل تامین زمین برای مصلای شهر هشتجین با شورای شهر هشتجین و فرمانداری شهرستان خلخال حل و فصل شد و در آینده‌ای نزدیک این مصلی در زمین در نظر گرفته شده برای این امر احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این نشست از شهرداری خلخال خواست تا با بررسی و شناسایی اراضی و زمین‌های بلاتکلیف در شهرستان خلخال ضمن تعامل با صاحبان زمین در راستای ساختن شهری با تفکیک فنی و اصول شهرسازی اهتمام ورزند.

هوشنگ محمدی بیان داشت: ساخت واحد‌های مسکونی در اراضی شخصی در حال گسترش است و لازم است تا شهرداری و شورای اسلامی با برنامه مدون جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را گرفته و موجبات ساخت شهری زیبا با معابر منظم را فراهم کنند.

انتهای پیام/62008/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول