اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بنیاد علوی در همدان:

بنیاد علوی کارهای عام‌المنفعه رهبری را پیگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده بنیاد علوی در استان همدان گفت: بنیاد علوی از زیر شاخه‌های بنیاد مستعضعفین است و کارهای عام‌المنفعه مقام رهبری را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام می‌دهد.

بنیاد علوی کارهای عام‌المنفعه رهبری را پیگیری می‌کند

سید وحید مسعود‌یان در گفت‌و گو با خبر نگار فارس در همدان اظهار داشت: یکی از مؤسساتی است که از زیرشاخه‌های بنیاد مستضعفین است که کارهای عام‌المنفعه مقام رهبری را در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته انجام می‌دهد.

وی به زمان شکل‌گیری این بنیاد اشاره و عنوان کرد: تاریخچه شکل‌گیری بنیاد علوی به سال 1384 برمی‌گردد که خدمات مختلفی را در بحث‌های گوناگون ارائه می‌دهد.

نماینده بنیاد علوی در استان همدان به هدف بنیاد علوی اشاره و خاطرنشان کرد: این بنیاد با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، فقرزدایی و در بحث اردو‌های دانش‌آموزی همکاری می‌کند و با مراکز بهداشت نیز در بحث تغذیه مادران باردار و ارائه بسته‌های غذایی همکاری دارد.

این مسئول افزود: از جمله برنامه‌های دیگر بنیاد علوی برگزاری اردوهای دانش آموزی برای دانش آموزان مناطق محروم و پذیرش از تمام استان‌های کشور است.

مسعودیان تأکید کرد: دانش‌آموزان در اردوی تهران به صورت یک هفته در میان به تفکیک دختر و پسر مهمان مقام معظم رهبری تحت عنوان اردوی علوی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله دیگر برنامه‌های بنیاد علوی انتشار مجله دانشمند به صورت ماهانه و ارسال آن برای فرهنگیان برای ارتقای سطح علمی فرهنگیان آموزش و پرورش است.

نماینده بنیاد علوی در استان همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این فعالیت‌ها مختص طبقه دانش‌آموزان محروم است یا نه؟ یادآور شد: اصل کار بنیاد علوی مبنی بر زیر پوشش دادن عموم جامعه است که در بین این عموم مردم قشر محروم نیز تعریف شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم به عنوان نماینده بنیاد علوی از سوی مقام معظم رهبری خدمات در خور توجهی به مردم ارائه بدهیم.

انتهای پیام/89007/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول