اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشان در مجلس:

اجرای سند تحول بنیادین کشور را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحول در کشور را رقم می‌زند.

اجرای سند تحول بنیادین کشور را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ‌عباسعلی منصوری در جمع فرهنگیان این شهرستان اساس تحول کشور را در آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: اگر بتوانیم از تنگنای فعلی عبور کنیم و این سند محقق شود شاهد تحول عظیمی در کشور می‌شویم.

وی اجرای طرح سند تحول بنیادین را سخت و دشوار خواند و افزود: برای اجرا و اتمام این طرح بسیار مشکل که اجرای آن الزامی است مجلس شورای اسلامی همگام و همراه است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد: به دنبال این هستیم که منطقه کاشان و آران و بیدگل در اجرای طرح سند تحول بنیادین پیشتاز باشد و فرهنگیان این منطقه برای تحقق این امر آمادگی لازم را دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این اجتماع کاشان را در سطح این استان از نظر اجرای طرح شش سه سه سخت‌ترین نقطه استان دانست و گفت: این شهرستان در اجرای این طرح نه تنها در سطح استان بلکه یکی از نقاط سخت در کشور به شمار می‌رفت اما آموزش و پرورش کاشان علی‌رغم تمام این مشکلات و کاستی‌ها بهترین عملکرد را از خود نشان داد و پرکارترین و سخت‌ترین روزهای تاریخ فعالیت خود را پشت سر گذاشت.

وی بصیرت، آگاهی، عشق به نظام و کشور، تعهد در تحقق منویات مقام معظم رهبری را از ویژگی‌های برجسته فرهنگیان کاشان برشمرد و افزود: همین ویژگی‌ها موجب شده تا با تمام محدودیت‌ها و مشکلات فرهنگیان این منطقه چنین کارنامه درخشانی را از خود بر جای بگذارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به قدمت تاریخی، فرهنگی، هنری و علمی شهرستان کاشان از این شهرستان به عنوان دیار هنرخیز و رشادت خیز، علم و ایمان، ولایت و ایثار یاد کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و جایگاه برتر آموزش و پرورش کاشان و آران و بیدگل در قیاس‌های صورت گرفته در سطح استان اصفهان یادآور شد: این منطقه از توانمندی بالایی در سطح کشور برخوردار است به گونه‌ای که رتبه اول کنکور سراسری سال گذشته در رشته ریاضی را دانش‌آموز کاشانی به دست آورد.

انتهای پیام/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول