اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران:

فقط 18 درصد از اعتبارات بنیاد مسکن مازندران جذب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از تخصیص 18 درصد از اعتبارات مصوب سال 91 به بنیاد مسکن استان خبر داد.

فقط 18 درصد از اعتبارات بنیاد مسکن مازندران جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید مجید هاشمی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان تعداد روستاهای دارای جمعیت استان را بیش از 3 هزار و 200 روستا اعلام کرد و افزود: از این تعداد روستا در مازندران تاکنون طرح هادی در یک‌هزار و 700 روستا مشخص شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران در این مورد با بیان این‌که در برنامه پنجم توسعه کشور شوراهای اسلامی روستاها عضو ثابت جلسات طرح هادی هستند، تصریح کرد: خدمت به روستاها و توسعه آن‌ها نیاز زیربنایی این نقاط به شمار می‌رود.

وی تعداد روستاهای دارای طرح هادی تمام شده را در سطح استان یک‌هزار و 200 روستا عنوان کرد و افزود: این روستاها پس از اتمام طرح هادی خود طرح بازنگری را نیز به اتمام رسانده‌اند.

هاشمی با بیان این‌که تاکنون 18 درصد اعتبارات استان جذب شده است، گفت: با وجود این، مناقصات طرح‌‌ها را به انجام رسانده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم میزان اعتبارات جذب شده تا پایان سال به 60 تا 70 درصد برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان مازندران افزود: در شهرستان میاندرود از تعداد 49 روستا در مجموع، طرح هادی 30 روستا مصوب شده است. در چهار روستا نیز اجرای طرح هادی در دست تهیه است و بقیه زیر 50 خانوار بوده‌اند.

انتهای‌پیام/86021/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول