اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

تفاهم 25 هزار میلیارد ریالی شهرداری قم با بنیاد تعاون ارتش

خبرگزاری فارس: شهردار قم از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری قم و بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تسریع در اجرای فعالیت‌های عمرانی شهر قم خبر داد.

تفاهم 25 هزار میلیارد ریالی شهرداری قم با بنیاد تعاون ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری اظهار کرد: در راستای تسریع در اجرای فعالیت‌های عمرانی شهر قم و کمک به تأمین مالی پروژه‌های در دست اجرای شهرداری، تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری قم و بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

وی با اشاره به حجم گسترده فعالیت شهرداری قم در اجرای پروژه‌های عمران شهری خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به منظور تحقق برنامه‌های مدیریت شهری قم به امضای شهردار قم و رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

شهردار قم با اشاره به برگزاری جلسه دو جانبه میان شهرداری قم با سردار محتاج، رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این جلسه در خصوص اعتبار طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های عمرانی به صورت مشارکت، تهاتر و پیمانکاری در طرح‌های شهرداری کلانشهر قم برگزار شد.

دلبری با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر از این قرارداد همکاری، به موضوع و ابعاد همکاری این تفاهم‌نامه اشاره کرد و اذعان داشت: همکاری و مشارکت طرف‌های تفاهم‌نامه در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر مقدس قم تا سقف 25 هزار میلیارد ریال مورد توافق قرار گرفته است.

وی در پایان بیان داشت: در این تفاهم‌نامه مدت زمان همکاری سه سال تعیین شده که با توافق طرف‌های قرارداد قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول