اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان در گچساران

خبرگزاری فارس: نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان گچساران همزمان با سومین روز از دهه فجر و با حضور مسئولان در نگارخانه شهید سجده‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان در محل نگارخانه شهید سجده‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و با حضور مسئولان محلی گشایش یافت.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه فرماندار، رئیس ستاد دهه فجر و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و نیز جمعی از مدیران و مسئولان نیز حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپا شده است.

سید زمان علیپور تصریح کرد: در این نمایشگاه افزون بر 30 اثر از موژان مرادی هنرمند برجسته گچسارانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که آثار ارائه شده در نمایشگاه در زمینه رئال است، گفت: این نمایشگاه تا پایان دهه فجر در این محل برپا بوده و پذیرای علاقمندان و هنر دوستان است.

علیپور زنان را به عنوان اقشار مؤثر و همیشه فعال جامعه ایران اسلامی دانست و یادآور شد: زنان، ایـن عناصر عفاف و نجابت، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامیی سهم بسزایی ایفـا کـردنـد، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامـی و تداوم انقلاب اسلامـی حرف نخست را زدند.

کسب مقام‌های قرآنی، فرهنگی و هنری توسط بانوان گچسارانی

رئیس اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی گچساران زنان را اقشاری مؤثر در همه عرصه‌های پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دانست و بر حمایت هر چه بیشتر از فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

علیپور خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با حمایت همه جانبه از بانوان هنرمند و فعال فرهنگی و مذهبی این شهرستان، زمینه لازم را برای حضور هر چه بیشتر آنان در مسابقات، جشنواره‌ها و برنامه‌های مذهبی، هنری و فرهنگی فراهم آورده است.

وی ادامه داد: بانوان گچسارانی در مؤسسات قرآنی، مراکز و انجمن‌های هنری و فرهنگی فعالیت مطلوبی دارند و تاکنون افتخارات زیادی را برای شهرستان در رده‌های مختلف سنی کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/82014/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول