اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی امام جمعه کازرون تاکید کرد

بهره‌گیری از هنر در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی امام جمعه کازرون گفت: متولیان فرهنگی باید نقش بسزای حجاب و عفاف را در برنامه‌های هنری از جمله نمایش، خوشنویسی و هنرهای تجسمی را برجسته کنند.

بهره‌گیری از هنر در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، محمد مرحمتی چهارشنبه‌شب در همایش عفاف و حجاب که به همت ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در سالن مردانی این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: تمام بزرگان دین، ائمه اطهار به ویژه فاطمه زهرا (س) نمونه کامل و اسوه رعایت عفاف و حجاب بودند و بزرگترین درس را در این راستا به مردان و زنان جامعه اسلامی ارزانی داشتند.

وی افزود: امروزه دشمنان اسلام در تلاش هستند با استفاده از دنیای مجازی و کثرت رسانه‌ای خود از جمله «اینترنت و ماهواره» مقوله بدحجابی، بی‌عفتی و بی‌بند و باری را در بین جوانان و خانواده‌ها ترویج دهند.

مشاور فرهنگی امام جمعه کازرون گفت: دنیای استکبار پس از ناامیدی در مسئله انرژی هسته‌ای و اعمال تحریم، تهدید و ترور در ایران، اکنون به گسترش بی‌بند و باری بین جوانان روی آورده است.

مرحمتی اضافه کرد: آمریکا و کشورهای جیره‌خوار آن از رعایت حجاب و عفاف جوانان ایران و شرکت آنان در مراسم مختلف عبادی سیاسی از جمله نماز جمعه، اعتکاف، راهیان نور و ... عصبانی هستند و در به انحراف کشاندن آنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی کشور باید نقش بسزای حجاب و عفاف را در برنامه‌های هنری از جمله نمایش، خوشنویسی و هنرهای تجسمی در نقش برآب کردن نقشه‌های شوم دشمنان برجسته کنند.

این مسئول، رعایت حجاب و عفاف را خاری در چشم دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: به خاطر اهمیت این موضوع متولیان امر نباید مقوله حجاب و عفاف و پوشش صحیح را فقط به برگزاری همایش و چند سخنرانی خلاصه کنند.

مرحمتی گفت: دنیای استکبار با گسترش بی‌بند و باری میان جوانان ما تلاش در ارائه طرح نامبارک تجربه شده «اندلس اسپانیا» برای یک‌بار دیگر است که در این راستا جوانان کشورمان باید بسیار مواظب باشند.

انتهای پیام/2448/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول