اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه طراحی و نقاشی در سمنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرمندان عضو دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان در گالری خورشید حوزه هنری این استان افتتاح شد.

نمایشگاه طراحی و نقاشی در سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز به همت دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان، با حضور سیدعباس دانایی رئیس حوزه هنری این استان و جمعی از هنرمندان، نمایشگاه نقاشی و طراحی‏های عادل سعدالدین و سیاوش حیدریه از هنرمندان عضو دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری سمنان در گالری خورشید حوزه هنری افتتاح شد.

در این نمایشگاه که تا 9 بهمن ماه ادامه دارد، 27 اثر طراحی و نقاشی در ابعاد 50 در 70 سانتی‏متر و یک اثر مشترک در ابعاد 130 در 250 سانتی‏متر از آثار عادل سعدالدین و سیاوش حیدریه در معرض دید علاقه‏مندان قرار گرفته است.

برگزاری کارگاه طراحی با حضور این دو هنرمند و علاقه‏مندان به هنر طراحی و نقاشی در روز دوشنبه، 9 بهمن ماه از ساعت 10 تا 13 در محل نمایشگاه از برنامه‏های جنبی این نمایشگاه است.

نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرمندان حوزه هنری استان سمنان تا 9 بهمن ماه سال‏جاری، صبح‏ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 19:30 در گالری خورشید حوزه هنری استان واقع در سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفائیان آماده بازدید علاقه‏مندان است.

انتهای پیام/2249/ق20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول