اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی

نمایشگاه هنر‌های تجسمی تاکستان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با دومین روز از دهه‌ فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان تاکستان به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی گشایش یافت.

نمایشگاه هنر‌های تجسمی تاکستان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب و هنر‌های تجسمی شهرستان تاکستان در مجتمع فرهنگی و هنری امام‌ علی (ع) بخش مرکزی تاکستان با حضور مسئولان گشایش یافت.

منصور رحمانی در حاشیه این افتتاح پیرامون جزئیات برگزاری نمایشگاه دهه فجر اظهار داشت: نمایشگاه آثار فرهنگی و هنر‌های تجسمی با همکاری انتشارات سعید نوین استان قزوین در مجتمع امام‌ علی (ع) امروز با حضور مسئولان گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان افزود: تعداد 700 عنوان کتاب در قالب 10 هزار جلد برای بازدید و خرید عموم شهروندان در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب و هنر‌های تجسمی تا شش روز آینده در این مکان برای بازید علاقه‌مندان و فرهنگ دوستان دایر بوده و پس از اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی در همین مکان گشایش می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان پیرامون بهره‌برداری از خانه فرهنگ نیایش شهر تاکستان توسط اداره ارشاد در دهه‌ فجر اظهار داشت: ارزش ریالی ملک خانه فرهنگ نیایش نزدیک به دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع احداث شده است.

رحمانی با بیان اینکه احداث این خانه فرهنگ در دو مرحله انجام شده است، عنوان کرد: در مرحله نخست با تخصیص 400 میلیون ریال اعتبار نسبت به بازسازی ملک خانه فرهنگ اقدام شد و در مرحله دوم نیز کار تجهیز ساختمان به امکانات لازم برای استقرار انجمن‌های فرهنگی و هنری به انجام رسید.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول