اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 56

برگزیدگان تیراندازی جام فجر در دامغان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رقابت‏های تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دامغان برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

برگزیدگان تیراندازی جام فجر در دامغان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول برگزاری رقابت‏های تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان دامغان در حاشیه اختتامیه این رقابت‏ها در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، آشنایی بیشتر بسیجیان با سلاح و تشویق آنها برای حضور در مسابقات و برنامه‌های ورزشی و استانی بود.

شیما شهرزاد افزود: این مسابقات در دو مقطع سنی 14 تا 17 سال و 18 تا 30 سال اجرا شد که رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را کوکب سعیدی، فاطمه رضایی‏آهوانویی و محبوبه شرف‌الدین از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: برنامه‏های فرهنگی و ورزشی باید در طول سال با سبک‌های مختلف اجرا شود تا هم موجب جذب بسیجیان شده و با ایجاد تنوع جوانان خود را بیشتر جذب این فعالیت‌ها کنیم.

مسئول برگزاری رقابت‏های تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان دامغان، ورزش را عامل نشاط جوانان دانست و گفت: جوانان با ورزش کردن روحیه نشاط خود را حفظ می‌کنند و توانایی‌های خود را در این زمینه افزایش می‌دهند.

شهرزاد افزود: رشد و پیشرفت در امر ورزش عامل پویایی جامعه است و جوانان ما در این پویایی نقش به‏سزایی دارند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام‏الله دهه فجر گفت: پایگاه‌های بسیج باید برنامه‌‌های فرهنگی و ورزشی را در این ایام اجرایی کنند تا فرهنگ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/2249/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول