اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حوزه هنری استان سمنان

سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» که به همت خانه عکاسان و دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان برگزار می‏شود، تمدید شد.

سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره منطقه‏ای عکس «آن» تا 25 بهمن ماه سال‏جاری تمدید شد.

بنابر این گزارش، حوزه هنری استان سمنان در راستای اهداف فرهنگی و هنری و با توجه به تجربه برگزاری دو دوره از این جشنواره و استقبال شایسته هنرمندان و علاقمندان، سومین جشنواره عکس «آن» را به صورت منطقه‏ای و در پنج استان سمنان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار می‏کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، «مفهومی و انتزاعی» و «دعا شامل نماز و نیایش، نماز جمعه، نماز عید فطر، نماز ظهر عاشورا و ...» از موضوعات سومین جشنواره عکس آن است که علاقمندان تا 25 بهمن سال‏جاری می‏توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به نفر اول هر موضوع دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، کمک هزینه برگزاری نمایشگاه انفرادی و مبلغ 4 میلیون ریال، نفر دوم هر موضوع دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال و نفر سوم هر موضوع دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال تعلق می‏گیرد.

همچنین به تمام شرکت‏کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، گواهی شرکت در جشنواره و هدایایی به عنوان حق تالیف پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شرکت تمام عکاسان در این جشنواره آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر در هر بخش، هفت قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کند.

آثار در اسفند ماه 1391 انتخاب و در فروردین ماه سال آینده جوائز منتخبان اهدا و آثار در نمایشگاهی ارائه می‏شود.

علاقمندان می‏توانند برای دریافت فرم شرکت در این جشنواره به حوزه هنری استان سمنان و یا سایت حوزه هنری استان سمنان مراجعه و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن‏های 3321105-3335756 – 0231 تماس حاصل کنند.

عکاسان قادر خواهند بود آثار خود را به نشانی سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفاییان، حوزه هنری استان سمنان، دبیرخانه سومین جشنواره منطقه‏ای عکس آن ارسال کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول