اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

جلسات شورای پول و اعتبار ظرف دو هفته آینده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای کاهش فشار نقدینگی واحدها به شورای پول و اعتبار پیشنهاد شده حداقل مدت زمان بازپرداخت به دو برابر افزایش یابد.

جلسات شورای پول و اعتبار ظرف دو هفته آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یازدهمین جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی کشور ظهر امروز با حضور محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خان‌محمدی نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی،‌ عباسی، معاون برنامه‌ریزی استانداری، معصومی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در این جلسه اظهار داشت: با برگزاری این جلسه با نقطه نظرات صنعتگران آشنا و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی می‌شود.

 صالحی‌نیا یادآور شد: با وجود شرایط ویژه، در راستای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی استان راه‌حل‌ها بررسی و با نقطه نظرات ارائه شده اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات صنعتگران صورت می‌پذیرد.

وی در مورد مشکل بدهی ارزی واحدهای تولیدی گفت: در راستای کاهش فشار نقدینگی واحدها به شورای پول و اعتبار پیشنهاد شده حداقل مدت زمان بازپرداخت به دو برابر افزایش یابد یا به بازپرداخت صورت پلکانی صورت گیرد.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه جلسات شورای پول و اعتبار ظرف دو هفته آینده برگزار و تصمیمات اخذ شده اعلام خواهد شد، تصریح کرد: با بانک مرکزی هماهنگی لازم صورت گرفته تا زمان اعلام تصمیمات جدید، بدهی ارزی واحدها در مراودات آنها با بانک‌ها تاثیرگذار نباشد.

 

در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیل در استان زنجان اظهار داشت: در نخستین جلسه 270 مصوبه به تصویب رسید که 77 درصد آن اجرایی شد، همچنین از 141 مصوبه در دومین جلسه 67 مصوبه اجرا شد.

علی معصومی به برگزاری 10 جلسه ستاد تسهیل استانی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: از 82 مصوبه در این جلسات 33 مصوبه اجرا و 37 مصوبه در دست اقدام است.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول