اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان خبر داد

اکران 160 فیلم کودک در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: 160 فیلم کودک و نوجوان در دهه فجر در کرمان اکران می‌شود.

اکران 160 فیلم کودک در کرمان

مسعود گنجعلیخانی امروز در حاشیه آغاز به کار جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه فجر با هدف آشنایی این قشر با دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان افزود: 160 عنوان فیلم تولید شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جشنواره اکران می‌شود.

گنجعلیخانی بیان داشت: همچنین فیلم سینمایی «مرداو» که از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است نیز به طور ویژه در چند نوبت اکران می‌شود.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه سالن سینمای مجتمع کانون کرمان با ظرفیت 160 نفر یکی از استاندارترین سالن‌های ویژه کودک و نوجوان در این استان است، تصریح کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان از 14 تا 21 بهمن ماه جاری در سالن مجتمع کانون برگزار می‌شود.

گنجعلیخانی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدارس شهر کرمان دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبستان می‌توانند از برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام‌الله دهه فجر کانون پرورشی بهره ببرند.

وی برپایی کارگاه‌های نقاشی، سفال، کاردستی و کارگاه ادبی و برگزاری مسابقه آدمک استکبار را از دیگر برنامه‌های کانون پرورشی کرمان در ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

گنجعلیخانی ‌افزود: با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی تمام فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در این ایام با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: ویژه برنامه‌های ایام‌الله مبارک دهه فجر در تمام مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمان عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکید ستاد دهه فجر بر توجه ویژه به مناطق روستایی و عشایری است، کمیته کودک و نوجوان استان کرمان اقدام به راه‌اندازی کتابخانه سیار به مناسبت دهه فجر کرده است.

گنجعلیخانی گفت: کتابخانه سیار کانون پرورشی با حضور در مناطق روستایی اطراف شهر کرمان به اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

وی ابراز داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ویژه‌برنامه‌ای توسط کانون پرورشی کرمان برای کودکان و نوجوانان روشندل و استثنایی و همچنین کودکان مهدهای کودک کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان در ایام‌الله دهه فجر از 14 تا 21 بهمن ماه جاری در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80019/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول