اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان صورت می‌گیرد

بهره‌مندی کودکان محروم کرمان از فعالیت‌های کانون پرورشی

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه سیار شهری کرمان گفت: کودکان و نوجوانان مناطق محروم و حومه شهر کرمان با راه‌اندازی کتابخانه سیار شهری از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی کودکان محروم کرمان از فعالیت‌های کانون پرورشی

سیدمحمود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این کتابخانه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق محروم و حومه شهر کرمان چندی پیش فعالیت خود را در مناطق کوهپایه، زنگی‌آباد و حاجی آباد کرمان آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 170 کودک و نوجوان  به عضویت این کتابخانه درآمده‌اند، بیان داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر تمام مناطق محروم شهر کرمان زیر پوشش کتابخانه سیار شهری قرار گیرند.

حسینی عنوان کرد: کتابخانه سیار شهر کرمان در زمینه امانت کتاب، قصه‌گویی، سفال‌گری، نقاشی و برگزاری کلاس‌های ادبی فعالیت‌های را انجام می‌دهد.

وی ابراز داشت: تاکنون بیش از 300 جلد کتاب در گروه‌های سنی مختلف به اعضای این کتابخانه امانت داده شده و پخش بیش از 10 عنوان فیلم از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بازدید اعضای کتابخانه از مراکز فرهنگی هنری شهر کرمان و تشکیل گروه تئاتر از دیگر برنامه‌های کتابخانه سیار شهر کرمان بوده است.

حسینی افزود: این کتابخانه با استقبال بسیار خوبی از سوی کودکان و نوجوانان حومه شهر کرمان روبه‌رو شده و در این بین مدارس این مناطق نیز همکاری بسیار خوبی با کانون پرورشی داشته‌اند.

وی گفت: کتابخانه سیار شهری کرمان پنجمین مرکز فرهنگی هنری سیار کانون در استان کرمان است و پیش از این نیز کتابخانه‌های سیار منوجان، کهنوج، سیرچ و زرند فعالیت خود را در روستاهای این مناطق آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/80019/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول