اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان:

پیشکسوتان تئاتر کودکان و نوجوانان را فراموش کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: پیشکسوتان تئاتر، کودکان و نوجوانان را فراموش کرده‌اند و باید در زمینه آثار ویژه این بخش بیشتر کار شود.

پیشکسوتان تئاتر کودکان و نوجوانان را فراموش کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیداسماعیل اشرفی‌نیا که ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بخش کودک و عروسکی جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور در شاهرود سخن می‌گفت، اظهار داشت: اهمیت توجه به تئاتر کودک نوجوان از آنجا نشأت می‌گیرد که ما اعتقاد داریم برای مقابله با شبیخون فرهنگی نیاز به تربیت نسل‌های جدید داریم.

وی گفت: به دلیل جذابیت کارهای خاص است که کودک و نوجوان و عروسکی برای فرزندان و نسل جدید دارد، باید از این ابزار به عنوان بهترین ابزار برای انتقال پیام نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کردیم.

مدیر انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، اگر هر پیام و اندیشه‌ای در قالب هنر ریخته نشده باشد، ماندگار نیست.

وی تاکید کرد: ما وقتی می‌خواستیم پیام انقلاب و نظام را به کودکان برسانیم؛ باید از ابزار هنر استفاده و از این راه، نسل جدید هنرمندان متعهد و انقلابی را هم تربیت می‌کردیم.

اشرفی‌نیا ادامه داد: چون پیشکسوت‌های ما کمتر به کارهای کودک و نوجوان می‌پردازند و شاید این نسل را فراموش کرده‌اند، شاهد افول کارهای کودک و نوجوان و عروسکی در کل کشور هستیم.

مدیر انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: نیاز وافر جامعه هنری ما به تربیت هنرمندان جدیدی که بتوانند در این عرصه گام بردارند، این اهمیت را روشن کرد که بسیج باید به این عرصه وارد شده و با جدیت به آن بپردازد.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول