اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان خبر داد

عضویت 47 هزار کودک کرمانی در کانون پرورشی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: 47 هزار کودک و نوجوان کرمانی عضو این کانون هستند.

عضویت 47 هزار کودک کرمانی در کانون پرورشی

مسعود گنجعلی‌خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از فعالیت 32 مرکز ثابت، دو مرکز پستی و پنج کتابخانه سیار در این استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 47 هزار عضو دختر و پسر از فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در کرمان بهره می‌برند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه سیار شهری کرمان ادامه داد: این کتابخانه پنجمین مرکز فرهنگی هنری سیار کانون پرورشی در استان کرمان است و پیش از این نیز کتابخانه‌های سیار منوجان، کهنوج، سیرچ و زرند فعالیت خود را در روستاهای این مناطق آغاز کرده‌اند.

گنجعلیخانی بیان کرد: کتابخانه سیار سیرچ مدت یک سال است در منطقه سیرچ از توابع بخش شهداد مشغول به فعالیت است و بیش از 400 کودک و نوجوان این منطقه عضو کتابخانه سیار هستند و از فعالیت‌های آن بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین کتابخانه سیار کهنوج بیش از 570 عضو دارد و 18 روستای اطراف شهرستان کهنوج را زیر پوشش قرار داده است.

گنجعلیخانی تصریح کرد: کتابخانه سیار منوجان 491 عضو دارد در 20 روستای این منطقه فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از 745 کودک و نوجوان نیز عضو کتابخانه سیار زرند هستند، گفت: این کتابخانه فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرده است.

این مسئول فرهنگی امانت کتاب، اجرای بازی‌های بومی و محلی، فعالیت‌های قرآنی، قصه‌گویی، نقاشی و سفال را از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های سیار استان کرمان ذکر کرد.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول