اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر خبر داد

فعالیت 6 مرکز ثابت زیر نظر کانون پرورش فکری در ملایر

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر از فعالیت شش مرکز ثابت زیر نظر این کانون خبر داد.

فعالیت 6 مرکز ثابت زیر نظر کانون پرورش فکری در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، الهام خانجانی عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ملایر اظهار داشت: مراکز زیر پوشش کانون پرورش ملایر در سال گذشته 7هزار و 375 نفر بوده که این تعداد در سال‌جاری به 8 هزار و 24 نفر رسیده است.

وی از فعالیت شش مرکز ثابت زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر خبر داد و گفت: این مراکز در شهرهای ملایر، سامن، جوکار و ازندریان است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر با اشاره به فعالیت کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ملایر ابراز داشت: این کتابخانه 12 روستا را زیر پوشش دارد.

وی در ادامه از فعالیت کتابخانه سیار روستایی این کانون خبر داد و گفت: این کتابخانه که به صورت حضوری در 20 روستا فعالیت دارد برنامه‌های مختلفی را نیز شامل اجرای نمایش، مسابقات فرهنگی و ادبی، معرفی کتاب برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

خانجانی در ادامه به کتب موجود در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر اشاره کرد و افزود: تعداد کتب موجود در این مراکز در سال گذشته 77 هزار و 941 جلد بود که این تعداد در سال جاری به 82 هزار و 680 جلد رسیده است.

وی به معرفی برنامه‌های متنوع در این مراکز پرداخت و گفت: امانت‌دهی کتاب به اعضا، تحقیق و بحث آزاد، نشریه دیواری، معرفی شخصیت، کاردستی، نمایش خلاق و نمایش فیلم، کلاس‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال، انیمیشن، کارگاه ادبی و...از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر در طول سال است.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول