اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس مطرح کرد

هراس دشمن از برگزاری باشکوه انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: دشمن همواره حضور باشکوه مردم در انتخابات را تهدیدی برای منافع خود دیده و از آن می‌هراسد.

هراس دشمن از برگزاری باشکوه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در آیین برگزاری مراسم ویژه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن در محل گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و باید از این انقلاب پاسداری کنیم.

وی افزود: امروز لازم است که دستاوردهای نظام اسلامی به مردم و نسل جوان منتقل شود و همه مسئولان باید خدمات ارزنده نظام در تمام حوزه‌ها را تبیین کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: دشمن با شیوه‌های مختلف به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات است و با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن معنویات است که باید با برنامه‌ریزی شایسته و مناسب در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: مردم همواره به نظام اسلامی و انقلاب عشق می‌ورزند و این امر اهمیت زیادی دارد که مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و باید با خدمت بی‌منت به مردم، وظیفه خود را انجام دهند.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از مظاهر اتحاد و مشارکت مردم مسلمان ایران است که دشمن همواره حضور باشکوه مردم در انتخابات را تهدیدی برای منافع خود دیده و از آن می‌هراسد.

موسوی‌نژاد بیان کرد: حضور باشکوه در انتخابات 92 سیلی محکمی به استکبار است و همه باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول