اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی در نشست «نقدی بر انتخابات آزاد»: ـ 3

نظر عسگراولادی سلیقه شخصی است / تکاپوی چهار گروه شاخص در انتخابات آتی

خبرگزاری فارس: دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پیرامون سخنان اخیر عسگر‌اولادی در خصوص تطهیر سران فتنه، گفت: نظر عسگر‌اولادی سلیقه شخصی است.

نظر عسگراولادی سلیقه شخصی است / تکاپوی چهار گروه شاخص در انتخابات آتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علیرضا زاکانی در نشست نقدی بر انتخابات آزاد که در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) قزوین برگزار شد، پیرامون سخنان اخیر عسگراولادی در خصوص تطهیر سران فتنه اظهار داشت: به نظر بنده بیان آقای عسگر اولادی نظر شخصی است و سران فتنه کسانی هستند که مقابل جمهوریت نظام اسلامی ایستادگی کرده و به فتنه‌گری پرداختند.

زاکانی با بیان اینکه دشمنان به دنبال دعوا و درگیری مسئولان با یکدیگر هستند، عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال ضربه به اصل نظام اسلامی است و در همین راستا باید همواره هوشیار بوده و بصیرت خویش را حفظ کرد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: کسانی که در فتنه 88 آشوب‌بیار معرکه بوده و ناامنی در کشور به‌ وجود آوردند امروز به دنبال این هستند تا بدون عذر‌خواهی از گذشته وارد صحنه شده و به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند نگاه گفتمانی در کشور هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر عده‌ای به دنبال سیاه‌نمایی بوده و جهت‌گیری‌های خاصی را نیز در ایام اخیر دنبال می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون فعالیت‌های اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: اگر تهدیدی برابر اصولگرایان وجود نداشته باشد نامزد‌ها متنوع بوده و در این صورت مردم می‌توانند با سلایق و نظرات گوناگون بیشتر آشنا شوند.

زاکانی ادامه داد: اما اگر تهدیدی بر سر راه اصولگرایان در کشور وجود داشته باشد معرفی یک نامزد مشترک لازم است و امروز عده‌ای در صدد هستند تا در هر حال به کشور ضربه زده و توطئه‌چینی کنند.

وی تولید‌ کننده کلید واژه «انتخابات آزاد» را جمع ضدانقلاب دانست و افزود: در انتخابات 88 عده‌ای به انقلاب اسلامی تهمت زده و ادعای تقلب را پیش کشیدند و برای همین نیاز به انقلاب اخلاقی برای یادگیری اصول روابط اجتماعی را داشته و مقام معظم رهبری الگوی آحاد ملت و مسئولان در زمینه اخلاق و متانت است.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیان کرد: بزرگترین گناه فتنه‌گران این بود که دروغ بزرگ تقلب را به نظام اسلامی زده‌اند.

زاکانی ادامه داد: کسانی که ادعای تقلب را پیش گرفتند در حقیقت بعد جمهوریت نظام اسلامی را نفی کرده و انتخابات آینده فرصتی برای تعیین سرنوشت و ایجاد تحول است.

وی با بیان اینکه انتخابات آینده با وجود توطئه‌چینی‌های دشمنان به لطف الهی به یک فرصتی برای ملت ایران بدل می‌شود، ابراز داشت: شرط این پیروزی این است که همه ما در این صحنه با قدرت مانده و تلاش کنیم.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پیرامون وضعیت انتخاباتی در کشور در شرایط کنونی اذعان داشت: ائتلاف سه‌گانه آقایان حدادعادل، قالیباف و ولایتی، جبهه پایداری، حامیان دولت و اصلاح‌طلبان جزو عمده گروه‌های شاخصی می‌باشند که برای انتخابات در حال تکاپو و فعالیت هستند.

زاکانی با بیان اینکه معتقد هستم جریانی از متن جامعه بیشترین تأثیر را در انتخابات پیش‌رو خواهد گذاشت، بیان کرد: تمام گروه‌ها باید با جدیت با یکدیگر به رقابت پرداخته و فضایی خوب را در جامعه رقم بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از مشکلات موجود کشور افزود: باید برای این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

زاکانی با اشاره به اینکه کارگروه تفاهم دولت و مجلس در روز سه‌شنبه دو هفته پیش با فرمان رهبری تشکیل شد، گفت: مشکلات اقتصادی شش تا هفت پایه داشته که تحریم، زیرساخت‌های غلط، عناصر سودجو، عدم تفاهم و همگرایی دولت و مجلس از عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در سیستم کشور است.

وی با اذعان به اینکه سخنان ریاست جمهوری در نشست مطبوعاتی در مهر‌ ماه جاری در افزایش تحریم‌ها جدی بود، تصریح کرد: نوع نگاه دولت و مجلس متفاوت است و البته رأی و نظر مجلس رأی خوبی است و باید دوستان تلاش کرده و در این زمینه گام بردارند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر مشکلاتی در دولت وجود دارد حتما باید مورد نقد کارشناسی قرار گرفته تا زمینه بهبود وضعیت اقتصادی فراهم شود.

وی با بیان اینکه در دوره فعلی هر اشکال موجود ربطی به اصولگرایی ندارد، اظهار داشت: نتیجه اصولگرایی توجه به مردم و تبعیت از ولایت برای دست‌یابی به مسیر صحیح است و کسانی که سلیقه‌ای عمل می‌کنند ربطی به اصولگرایی ندارند.

انتهای پیام/77005/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول