اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاد 12 بهمن 57 در یزد زنده شد/

برگزاری مراسم نمادین استقبال از تمثال امام (ره) در فرودگاه شهید صدوقی

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و به یاد 12 بهمن سال 57، امروز مراسم استقبال نمادین از تمثال حضرت امام خمینی (ره) در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

برگزاری مراسم نمادین استقبال از تمثال امام (ره) در فرودگاه شهید صدوقی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، صبح امروز درست در ساعت ورود هواپیمای حامل حضرت امام خمینی (ره) به فرودگاه مهرآباد در 12 بهمن سال 1357، مراسم استقبال نمادین از تمثال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد تا مروری بر خاطرات خوش آن روزهای پراضطراب باشد.

امروز با برگزاری این مراسم، یاد 12 بهمن در دل فرزندان انقلاب زنده شد و نسل سوم انقلاب نیز توانست گوشه‌ای کوچک از حال و هوای روزهای انقلاب را درک کند.

نظیر این مراسم در یکی دیگر از فرودگاه‌های شهرستان، یعنی فرودگاه طبس نیز برگزار شد.

پس از پایان مراسم استقبال، رژه موتورسواران از فرودگاه تا گلزار شهدای خلد برین نیز انجام شد و در طول مسیر ادای احترام به چهارمین شهید محراب در مسجد حظیره و پخش و شربت و شیرینی در میان مردم به مناسبت آغاز ایام دهه فجر، آذین‌بخش این برنامه بود.

در گلزار شهدای خلد برین نیز از قبور شهدا غبارروبی شد و مسئولان به شهدای انقلاب اسلامی استان یزد ادای احترام کردند.

امروز همچنین زنگ انقلاب در مدارس استان یزد به صدا درآمد و پخش سرودهای انقلابی در مدارس و میادین شهر، شور روزهای انقلاب را در میان مردم این شهر ایجاد کرد.

با برگزاری این مراسم‌ها، برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در یزد رسما کلید خورد و از امروز تا 22 بهمن بیش از 2 هزار و 900 برنامه در سراسر استان یزد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2464/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول