اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

طرح هر مدرسه یک خانواده شهید در هفتکل اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش هفتکل از اجرای هر مدرسه یک خانواده شهید به مناسبت دهه مبارک فجر در مدارس این شهرستان خبر داد.

طرح هر مدرسه یک خانواده شهید در هفتکل اجرا می‌شود

محمود مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: اجرای این طرح همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر انجام می‌شود.

وی در ادامه به تشریح اهداف برگزاری این طرح پرداخت و افزود: اجرای طرح «هر مدرسه یک خانواده شهید» یکی از برنامه‌های مدارس هفتکل برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌باشد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش هفتکل ادامه داد: در طول دهه مبارک فجر هر مدرسه یک شهید دانش‌آموز و یا معلم را انتخاب می‌کند و به دیدار خانواده آن شهید والامقام می‌رود و به عنوان الگو به دانش‌آموزان معرفی می‌شود.

وی برپایی نماز شکر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر بیان کرد و گفت: این نماز به شکرانه طلوع فجر پیروزی در مدارس هفتکل اقامه می‌شود.

مومنی تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدای گرانقدر یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در طول روزهای دهه فجر توسط دانش‌آموزان مقاطع مختلف انجام می‌شود و آنها با حضور در گلزار شهدا و یادمان هفت شهید گمنام در تپه‌های نورالشهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ آنها، مزار پاکشان را غبارروبی و عطرافشانی می‌کنند.

وی برگزاری پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول