اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

زنگ انقلاب در نمین به صدا در‌آمد

خبرگزاری فارس: در آستانه سالگرد ورود تاریخی امام (ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه فجر زنگ انقلاب با حضور استاندار و مسئولان در نمین به صدا در‌آمد.

زنگ انقلاب در نمین به صدا در‌آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز در سالن ورزشی الزهرا نمین برگزار شد، استاندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نهضت بیداری و بصیرت برای تمام امت‌های اسلامی بود تا از یوغ استکبار و طاغوتیان خارج شده و در مسیر حق و حقیقت گام بردارند.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه با به ثمر نشستن جمهوری اسلامی ایران نور امید در دل مستضعفان تجلی یافت، خاطرنشان کرد:‌ این انقلاب امروز به نقطه همدلی و همسویی در رسیدن به آزادی و استقلال واقعی رسیده و در حقیقت نهضت خمینی امروز به نهضت فراگیر جهانی با هواخواهان و آزادیخواهان بی‌شماری تبدیل شده است.

وی یادآور شد: از همان روزی که این انقلاب به ثمر نشسته، ماشین ترفند و توطئه دشمن به حرکت در‌آمده تا بتواند به هر نحو ممکن ملت غیرتمند ایران را زیر بگیرد، اما در تمام این عرصه‌ها آنچه که ملت را در مسیر حقیقی قرار داده است تدین، دینداری، بصیرت و هوشیاری است که قطعاً استمرار آن می‌تواند دنیا را متحول کند.

استاندار اردبیل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان زایش مجدد در منطقه و حرکت در مسیر آرمانی انسانیت یاد کرد و گفت: اگر امروز از امام خمینی (ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر معاصر یاد می‌کنند به این دلیل است که حضرت امام (ره) تنها با تکیه بر خداوند و قدرت بی‌نظیر الهی توانست بر شرق و غرب غلبه کند و بشریت را از دام شیاطین و اهریمنان نجات دهد.

نیکزاد فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: امروز در عرصه دفاع از انقلاب همه باید آگاه و با بصیرت در صحنه حاضر باشیم و اجازه ندهیم دشمن با حیله‌ها و نیرنگ‌های مختلف به این انقلاب و نظام ضربه وارد کند.

این مسئول به حساسیت کنونی در شکستن تحریم‌های دشمنان و همچنین استمرار مقاومت مردمی در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اشاره کرد و افزود: این ملت هم در راهپیمایی 22 بهمن و هم انتخابات خرداد ماه سال آینده بار دیگر اوج دلباختگی خود را به نظام و حقیقت نهضت خمینی ثابت خواهند کرد.

رئیس شورای اداری استان تبعیت از ولایت و داشتن بصیرت و آگاهی را دو عنصر گذر از عقبه سخت و سهمناک دشمنان داخلی اعلام کرد و ادامه داد: در این عرصه آنچه ملت ایران را پر‌توان‌تر می‌کند شناخت حرکت‌های خبیث دشمنان است تا به این طریق ارزشمند‌ترین مبانی انقلاب به ثمر نشسته و متجلی شود.

نیکزاد دانش‌آموزان و نسل سوم و چهارم انقلاب را نسل بیدار‌دل، با بصیرت و پایبند به آرمان‌های انقلاب و اسلام توصیف کرد و یادآور شد: هر چند دشمن در جبهه انحراف فرهنگی سعی کرد نسل آینده را از حقیقت انقلاب دور کند اما در این مسیر ناکام مانده و نتوانسته است ترفندش را به ثمر بنشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنگ انقلاب در مدارس استان اردبیل یک روز قبل‌تر از 12 بهمن آغاز سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب نواخته شد چرا که مسئولان معتقد بودند 12 بهمن با روز پنج‌شنبه‌ تقارن یافته است که اکثر مدارس تعطیل است، در حالی که بسیاری از مدارس در شهر اردبیل آن هم در مقطع متوسطه در روزهای پنج‌شنبه دایر است و شایسته آن بود که زنگ انقلاب همزمان با 12 بهمن و ساعات تاریخی ورود امام به میهن اسلامی نواخته می‌شد.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول