اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب

مسابقات کتاب‌خوانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام دهه فجر سال‌جاری مسابقات کتابخوانی بصورت گسترده با هدف تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب در سراسر استان برگزار می‌شود.

مسابقات کتاب‌خوانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی صبح امروز در نشست کمیته ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی این اداره‌کل، اظهار داشت: به‌عنوان نهاد فرهنگی وظیفه داریم با ارائه برنامه‌های مختلف دستاوردهای نظام را حفظ کنیم.

وی دسترسی آسان مردم به کتاب و آگاه کردن اذهان مردم را از مهم‌ترین اهداف اداره کل کتابخانه‌ها برشمرد و افزود: در همین راستا چهار ایستگاه مطالعه در ایام دهه فجر در شهرکرد در مکان‌های بیمارستان، بانک، شهرداری و استانداری افتتاح خواهد شد.

صادقی افتتاح کتابخانه شهدای چالشتر در ایام دهه فجر را از دیگر اقدامات مهم اداره کل در این ایام عنوان کرد و ابراز داشت: کتاب و کتابخوانی از سنت‌های ارزشمند اسلامی است، چراکه کتاب ابزار دانش پژوهی است و دانش شاخص برتری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فایده‌های کتابخوانی، اظهار داشت: گسترش آگاهی، رشد قدرت تفکر، آشنائی با سرگذشت جهان و انسان، آموختن مهارت‌های زندگی، آگاهی از راه حل‌ها و مشکلات، استفاده از تجربیات دیگران و اشباع نیازهای دنیا شناختی از جمله این فواید محسوب می‎شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل چهارم تبیین شود، اظهار داشت: کتاب به‌عنوان بهترین ابزار کاربردی برای تحقق این امر موثر خواهد بود.

صادقی ابراز داشت: با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، جدیدترین رسانه‌ها هم جای کتاب را نمی‌گیرند و با توجه به این مهم در ایام دهه فجر سال جاری مسابقات کتابخوانی بصورت گسترده با هدف تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول