اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

رضوی: صبح بیداری در فضای مجازی طلوع کرد

خبرگزاری فارس: مدیر بخش فناوری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم از تولید نرم‌افزار صبح بیداری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

رضوی: صبح بیداری در فضای مجازی طلوع کرد

حجت‌الاسلام روح‌الله رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های بخش فناوری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم اظهار کرد: این بخش در زمینه تولید نرم‌افزارهای دارای حجم پایین با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص حضور فعال روحانیت در فضای مجازی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه رساندن پیام انقلاب یکی از وظایف حوزه علمیه است گفت: لازم است پیام نهضت انقلاب را در فضای مجازی برای مخاطبان ارائه کنیم.

مدیر بخش فناوری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم از تولید نرم‌افزار صبح بیداری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این‌ نرم‌افزار شامل 140 پرسش و پاسخ در قالب 11 موضوع ویژه مخاطبان فارسی زبان است.

وی خاطرنشان کرد: دو نرم‌افزار غدیر و خورشید نینوا پیش از نرم‌افزار صبح بیداری تولید شده که همه آنها دارای حجم پایین برای ذخیره‌سازی در فضای مجازی هستند.

رضوی عنوان داشت: «زمینه‌ها و پیش زمینه‌های انقلاب»، «اندیشه انقلاب»، «انقلاب، امام و رهبری»، «انقلاب و عوامل مؤثر در آن»، «انقلاب و جریان‌های فکری و سیاسی»، «ساختار رژیم پهلوی»، «تحولات انقلاب و پس از پیروزی»، «انقلاب و آرمان‌ها»، «انقلاب و دستاوردها»، «انقلاب و چالش‌ها» و «انقلاب و بازتاب‌های آن» از جمله موضوعات این نرم‌افزار است.

تولید نسخه دوم نرم‌افزار پاسخ

وی یادآور شد: پرسش‌هایی که از سوی مخاطبان مطرح شده در گروه‌های تخصصی تقسیم می‌شود و سپس توسط کارشناسان مجرب در رشته مربوط پاسخ داده می‌شود و در پایان نظارت نهایی صورت می‌گیرد.

مدیر بخش فناوری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم ادامه داد: پاسخ‌ پرسش‌های این نرم‌افزار از تفصیل مناسبی برخوردار است و در پایان هر پاسخ منابع مرتبط با سؤال برای استفاده مخاطب معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: مخاطبان می‌توانند این نرم‌افزار را به صورت رایگان از پایگاه اطلاع‌رسانی www.andisheqom.com دریافت کنند.

رضوی تصریح کرد: نرم‌افزار پاسخ از دیگر تولیدات این بخش بوده که نسخه دوم آن در قالب 10 هزار پرسش و پاسخ اوایل سال 92 رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/78003/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول