اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 142

احمدی‌نژاد: ملت ایران با تمسک به اهل‌بیت(ع) راه‌امام و شهدا را ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: معتقد هستم ملت ایران با عشق به پیامبر اعظم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مسیری را که امام و شهدا باز کرده‌اند را ادامه داده و شیاطین را پشت سر می‌گذارند.

احمدی‌نژاد: ملت ایران با تمسک به اهل‌بیت(ع) راه‌امام و شهدا را ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در مراسم بهره‌برداری از 679 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی کشور در مجتمع آموزشی 9 دی جنوب تهران، با تأکید بر این‌که باید در آموزش و پرورش راهی باز کنیم که وقتی دانش‌آموز وارد مدرسه می‌شود قله‌های علم بشری را هدف گیرد، اظهار داشت: اگر فردی در فضای اجتماعی تحقیر شد دیگر به هنجارهای جامعه پایبند نیست.

رئیس جمهور با بیان این‌که آموزش و پرورش باید مظهر القای عشق و محبت باشد، گفت: کارهای سطحی و ظاهری در فضای آموزش و پرورش معنایی ندارد و آموزش و پرورش باید کانون جوشان ایمان ناب باشد.

احمدی‌نژاد در ادامه سند تحول نظام آموزش و پرورش را برنامه‌ای ملی دانست و گفت: نباید فردی سند تحول نظام آموزش و پرورش را فقط متعلق به یک وزارتخانه بداند. محور اجرای سند تحول، وزارت آموزش و پرورش است اما همه مردم، علما، اساتید دانشگاه‌ها و رسانه‌ها باید برای تحقق این مهم مشارکت کنند.

رئیس جمهور در پایان گفت: معتقد هستم ملت ایران با عشق به پیامبر اعظم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مسیری را که امام و شهدا باز کرده‌اند را ادامه داده و شیاطین را پشت سر می‌گذارند.

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول