اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین نشست دهه فجر بویراحمد عنوان شد

راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی 22 بهمن را نشان از وحدت و اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: مشارکت گسترده آحاد مردم بیانگر پایداری و بیمه کردن انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز دومین نشست دهه فجر شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه‌ و بویراحمد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد الفونه بسترسازی لازم جهت ورود و برگزاری دهه فجر در شهرستان را ضروری عنوان کرد و گفت: برنامه‌‌ریزی خوب و مناسب برای حضور آحاد مردمی در راهپیمایی 22 بهمن از وظایف کمیته‌های 17 گانه ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد است.

برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان بویراحمد مناسب ارزیابی شد

وی برنامه‌ریزی و جلسات برگزار شده شهرستان بویراحمد به منظور هماهنگی در ایام‌الله فجر را مناسب ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد دهه فجر اقدامات لازم و در خور شان جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این ایام را اعمال کنند.

فرماندار بویراحمد دهه فجر امسال را متفاوت‌تر از گذشته دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام با هجمه‌های گسترده فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی سعی بر دلسرد کردن آحاد جامعه به نظام و انقلاب را دارند از این رو هوشیاری و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث شکست و ناامیدی دشمنان است.

الفونه تصریح کرد: گستردگی و کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر و تبیین خیانت‌ها و جنایات رژیم پهلوی حقانیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی را به دنبال دارد.

راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار ایران اسلامی است

در این نشست مسلم رحیمی راهپیمایی 22 بهمن را نشان از وحدت و اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: مشارکت گسترده آحاد مردم بیانگر پایداری و بیمه کردن انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تمام نهادها، ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط با برنامه‌ریزی و انسجام واحد به میدان آیند و برنامه‌ای در خور شأن و باشکوهی را به اجرا بگذارند.

پوشش خبری گسترده راهپیمایی 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد

وی راهپیمایی منظم و گسترده را برای وجهه استان مهم عنوان کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن به گونه‌ای باشد که حضور صنوف مختلف، نهادها و ادارات و ... به بهترین شکل ممکن پوشش خبری داده شوند.

رحیمی با بیان اینکه هیچ اجتماع سیاسی در کشور به اندازه 22 بهمن مهم و با اهمیت نیست، اذعان کرد: این ایام به عنوان روز عید ملی ایران اسلامی بوده از این رو حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار تاثیرگذار و بازتاب جهانی برای انقلاب دارد.

این مسئول تزئینات خاص در مسیر راهپیمایی و حضور سخنران ملی شناخته شده را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی در کشور گستردگی و کیفیت بیشتر برنامه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/82011/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول