اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان دهه فجر جیرفت:

ایران اسلامی با وجود رهبری مقتدرانه پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان دهه فجر جیرفت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اندیشه‌های امام خمینی (ره) ایجاد شده است و با رهبری مقام عظمای ولایت با همین اقتدار پیش می‌رود.

ایران اسلامی با وجود رهبری مقتدرانه پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام محمد احمدیوسفی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ایام یوم الله دهه فجر سال جاری نزدیک به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی برای این انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما تمام برنامه‌ریزی‌های آن‌ها با درایت ملت سرافراز ایران نقش بر آب می‌شود، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اندیشه‌های امام خمینی(ره) ایجاد شده است و با رهبری مقام عظمای ولایت با همین اقتدار پیش می‌رود.

احمدیوسفی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری سلامی با اعتماد و رأی این ملت شکل گرفته است و در این مدت هر شخصی که مردم به او اعتماد داشتند، با انتخابات آزاد و آرام برگزیده شد و خدمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های پیشنهادی کمیته جوانان ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت گلباران مسیر محل سکونت مقام معظم رهبری در زمان تبعید در جیرفت تا مسجد جامع این شهر است که تداعی کننده، یاد و خاطره شهدایی که در آن دوران با ایشان بودند و همچنین تجدید میثاق با ولایت است.

احمد مجیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: برای این ایام برگزاری مسابقه دو و میدانی در نظر گرفته شده است که با حضور بیش از یک هزار نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود و نقطه پایان مسابقه هم گلزار شهدای شهرستان جیرفت است.

وی با بیان اینکه یک جشنواره ورزشی هم در این ایام در زندان جیرفت برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه این ایام مبارک مسئولان سعی کنند، در آیین افتتاحیه و اختتامیه مسابقات ورزشی حضور داشته باشند.

به گزارش فارس در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت کمیته‌ها برنامه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند تا زمینه حضور باشکوه مردم و مسئولان در برنامه‌های این ایام فراهم شود.

در این جلسه مقرر شد هر کمیته برنامه‌های خود را حداکثر تا 9 بهمن ماه سال جاری به ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت تحویل دهد تا هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری هر چه بهتر آیین این ایام انجام شود.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول