اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

ایران اسلامی تمام قدرت‎های سلطه‎گر جهان را به چالش کشیده است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: ایران اسلامی تمام قدرت‎های سلطه‎گر و استکباری جهان را به چالش کشیده است.

ایران اسلامی تمام قدرت‎های سلطه‎گر جهان را به چالش کشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حبیب الله دهمرده عصر امروز در دیدار با مدیران دستگاه‎های اجرایی لرستان در نخستین روز از ایام دهه فجر انقلاب با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران موجب عزت و افتخار کشور و مردم شد، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهبری‎های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری و خواست و اراده مردم، ایران اسلامی تمامی قدرت‎های سلطه‎گر و استکباری جهان را به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و با به خطر افتادن منافع نامشروع استکبار و نظام سلطه در منطقه، دشمنی آمریکا و دیگر کشورهای سلطه‎گر با این مردم و نظام آغاز شد، اما ملت بزرگ ایران با تبعیت و پیروی محض از ولایت فقیه، پنجه در پنجه استکبار جهانی انداخته و تا امروز با افتخار در برابر زورگویی‎های نظام سلطه ایستاده است.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: اوج افتخار نظام طاغوت، ژاندارمی منطقه برای تأمین منافع نامشروع صهیونیست‎ها بود.

وی تصریح کرد: این در حالی بود که شاه مملکت به اندازه یک مستشار آمریکایی دارای اختیار و اراده تصمیم‎گیری در امور داخلی کشور هم نبود.

استاندار لرستان افزود: بزرگ ترین افتخار نظام ستم شاهی و شاه در دوران طاغوت، کسب عنوان ژاندارمی منطقه برای تأمین و حفاظت از منافع نامشروع و ضد انسانی صهیونیست‎ها و قدرت‎های بیگانه بوده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: در شرایطی که هیچ کشور و قدرتی جرأت و جسارت رودررویی با کشورهای قدرتمند و به اصطلاح ابرقدرت را در جهان نداشت، جمهوری اسلامی ایران قاطعانه و با افتخار، این قدرت‎ها را با عنوان شیطان بزرگ مورد خطاب قرار داد.

دهمرده بیان کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران چنان عظمت، اراده و اقتداری را برای این کشور و ملت به همراه آورد که صهیونیست‎ها را به عنوان یک رژیم جعلی و غاصب، نه تنها به رسمیت نشناخت، بلکه خواهان حذف این رژیم پوشالی و جعلی نیز شد.

دهمرده در پایان ابراز داشت: ایران اسلامی در سایه بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام معادلات نظام سلطه را برهم زد تا نشان دهد که رهبران این نظام الهی، چگونه تهدیدها و چالش‎ها را به فرصتی برای رشد و تعالی کشور تبدیل می‎کنند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول