اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر

النچری: دهه فجر فرصتی برای به نمایش گذاشتن بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بخش جوادآباد گفت: انقلاب اسلامی به یک نسل و یا دوره خاص تعلق ندارد، بلکه آرمانی است که باید همواره در دل مردم ایران اسلامی به خصوص نسل جوان کشور زنده بماند.

النچری: دهه فجر فرصتی برای به نمایش گذاشتن بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هم‌زمان با دومین روز از ایا‌م الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)» نام‌گذاری شده است، دانش‌آموزان بخش جوادآباد ورامین با حضور بر مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس آموزش و پرورش جواد آباد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: آغاز دهه فجر و 34 ساله شدن پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌روز ورود حضرت امام‌خمینی (ره) یادآور رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و به نمایش گذاشتن بصیرت ملت مسلمان ایران اسلامی است.

حسین النچری افزود: دانش آموزان و نسل آینده ساز ایران اسلامی در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر به مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آمده اند تا با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به نسل و یا دوره خاصی تعلق ندارد، بلکه آرمانی است که باید همواره در دل مردم ایران اسلامی به خصوص نسل جوان کشور زنده بماند و همواره بر آن تأکید شود؛ ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین علل شکل گیری انقلاب اسلامی و بیان دستاوردها و نتایج استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است و این امر باید بیش از گذشته برای جوانان بیان شود.

جمهوری اسلامی ودیعه‌ای الهی نزد مردم است

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ودیعه ای الهی نزد مردم است و حفظ دستاوردهای عظیم این انقلاب و پایبندی به آرمان‌های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی بر همه واجب است.

النچری تصریح کرد: دهه فجر دهه پاس‌داشت آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که پیامدهای آن در سراسر جهان مشهود است و بیداری اسلامی در سطح جهان، ایجاد آزادی‌های معنوی و توسعه علمی کشور، حاصل تلاش‌های فجرآفرینان این مرز و بوم بوده است.

گفتنی است، این مراسم با حضور مسئولان شهر جوادآباد در گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد که طی آن دانش‌آموزان مزار شهدا را گلباران و عطر افشانی کردند.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول