اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

دهه فجر ارزش‌های انقلاب را متجلی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: دهه فجر آیینه تمام‌نمای تبلور و تجلی ارزش‌های اسلامی و دینی این سرزمین است که نمودی حقیقی پیدا می‌کند.

دهه فجر ارزش‌های انقلاب را متجلی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار در نشست مسئولان و مدیران اجرایی مشگین‌شهر همزمان با دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر تودهنی بزرگی را به جبهه کفر و استبداد وارد کرده که ضرورت دارد در دهه فجر دستاوردهای استکبارستیزی این ملت بیش از گذشته نمایان شود.

وی از این ایام به عنوان فرصت مغتنم در بیان دستاوردهای انقلاب و پاسداشت عمل به ارزش‌ها یاد کرد و گفت: اگر مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند که دشمنان و دوستان به این حقیقت پی بردند؛ باید حقانیت خدمتگزاری نیز به این مردم و گرایش به کارهای ماندگار باشد.

باوقار، مبارزه با فساد و تبعیض، تقویت وحدت ملی، سیاست خارجی همراه با حکمت، عزت و مصلحت، تلاش برای استقلال و خودکفایی، رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده، ‌تقویت روحیه خودباوری و اعتماد را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر دانست که دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کرده است.

امام جمعه مشگین‌شهر تنها رمز خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی را ولایتمداری و حضور با بصیرت در صحنه برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام هر روز به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند در روند پیشرفت این کشور اختلال ایجاد کنند که نتیجه آن جز زبونی و خواری چیز دیگری نیست.

آرمان انقلاب اسلامی در دل‌ها حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار نیز تصریح کرد: آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران امروز بر دل‌ها حاکم شده و به همین دلیل بسیاری از دوستداران این نظام خود را با آرمان‌های نهضت عاشورایی منطبق کردند.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی در نشست مسئولان و مدیران شهرستان بیله‌سوار در آغازین روز دهه فجر اضافه کرد: نقش بستن این آرمان‌های ناب در دل و جان مردم، قطعاً زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) می‌شود و بیش از هر زمان دیگر همدلی‌ها و همراهی‌ها را افزون‌تر می‌کند.

وی به الگو شدن ایران بر عرصه‌های داخلی و بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز مرزها را درنوردیده و در اوج قله افتخار قرار گرفته، به خاطر پشتیبانی‌های مردم است.

رسول زیبانژاد فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در این دیدار از اجرای 68 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: در گرامیداشت دهه فجر 32 پروژه با 6 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

پرده‌برداری از 22 پروژه عمرانی و اقتصادی در نمین

همچنین در آغازین روز دهه فجر 22 پروژه عمرانی و اقتصادی در نمین بهره‌برداری و یا پرده‌برداری شد.

این افتتاح‌ها شامل مدرسه 12 کلاسه شرف در نمین با زیربنای 2 هزار و 336 متر مربع، افتتاح زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت فاز دوم کمربندی خانلی نمین و همچنین پروژه‌های مربوط به آبرسانی بوده است.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان در این مراسم از اجرای 31 کیلومتر لوله‌گذاری در قالب خط انتقال و شبکه‌گذاری داخل روستا برای آبرسانی به پنج روستای این شهرستان خبر داد.

پرویز عباسی گفت:‌ برای اجرای این پروژه‌ها 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

در این مراسم گازرسانی به هشت روستا با 65 کیلومتر لوله‌گذاری، نصب یک‌هزار و 400 علمک گاز و هزینه‌کرد 25 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گفته فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک‌هزار و 260 خانوار به تعداد مصرف‌کنندگان گاز طبیعی افزوده می‌شود.

همچنین گازرسانی به 12 روستا نیز در نمین آغاز شد و در ایام پیروزی انقلاب، مدرسه شش کلاسه خیرساز در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

این مدرسه در زیربنای 350 متر مربع و سرمایه‌گذاری 4 میلیارد ریال توسط خیرین احداث می‌شود.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول