اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در خلخال آغاز شد

خبرگزاری فارس: حضور پرشور مسئولان و مردم در اولین روز برنامه‌های دهه فجر نشان از عظمت گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر بود.

برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در خلخال آغاز شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از اولین ساعات روز پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه مردم خلخال و مسئولان با حضور در حسینیه شهدای خلخال ضمن قرائت زیارت عاشورا در مزار شهدای خلخال و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

در بخش‌های دیگر برنامه امروز، نمایشگاه ویژه کتاب دهه فجر با عنوان نمایشگاه کتاب انقلاب با 500 عنوان کتاب در زمینه‌های فرهنگی‌، اجتماعی، اقتصادی، علوم دینی و کتاب کودکان در مجموعه کتابخانه شهید عاشوری‌زاده با حضور نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

همچنین امروز به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 40 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خلخال با یک دستگاه اتوبوس عازم مشهد مقدس شدند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان خلخال با حضور در منازل سه شهید پرافتخار خلخال، شهیدان کاظم اسدی، البرز افشار و رضا خبازی، یاد و خاطره رشادت‌های آنان را گرامی داشتند.

 

در این مراسم جلیل جعفری‌بنه خلخال، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، پدران و مادران شهدا را سرمایه عظیم تجربه برای ادامه زندگی ما در اجتماع عنوان نموده و افزود: راهی که شهدا انتخاب کرده‌اند، راه سید و سالار شهیدان در راستای استواری دین مقدس اسلام و دفاع و پاسداری از آن بوده است.

همچنین با پیشنهاد جعفری‌بنه خلخال و مسئولان شهرستان، اسم سد «نیاخرم و گزاز» در شهرستان خلخال به نام سد «شهید البرز افشار» تغییر نام یافت.

در ادامه این مراسم هوشنگ محمدی، فرماندار خلخال در سخنانی جداگانه با اشاره به یوم‌الله دهه فجر، حضور پرشور در برنامه‌های این سالروز مقدس را که نجات‌بخش ملت ایران از ظلم ستمشاهی بود، وظیفه‌ای واجب دانست.

سرهنگ سیف‌الله معصومی، فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز در حاشیه این مراسم گفت: هر چند شهدا در عصر کنونی همراه ما نیستند و به سوی معبود خود پر کشیده‌اند، اما ادامه راه آنها و حفظ دستاوردهای امام خمینی (ره) در سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی وظیفه ما است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم دیدار با خانواده شهدا، مسئولان بر سر مزار اولین شهید انقلاب خلخال نیز حاضر شده و یاد و خاطره اولین شهید انقلاب را گرامی داشتند.

همچنین از طرف مسئولان شهرستان در راستای سپاس از خانواده‌های شهدا لوح سپاس و هدایایی به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/62008/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول