اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

68 پروژه عمرانی در دهه فجر در کاشمر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشمر گفت: 68 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 107 میلیارد ریال در دهه فجر در کاشمر افتتاح می‌شود.

68 پروژه عمرانی در دهه فجر در کاشمر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی کاشمر اظهار کرد: مسئولان با تمام توان در خدمت مردم هستند و با انجام خدمات صادقانه و مهرورزانه می‌توانند مشکلات مردم را مرتفع کنند.

فروزان با بیان اینکه برای ملت ایران این چنین روزها خاطرات شاد و مسرت بخشی دارد؛ افزود: اگر چه در سال 1368 با از دست دادن رهبر کبیر انقلاب غم و اندوه بر چهره ملت ایران را شاهد بودیم ولی با بودن نایب بر حقش که سکان انقلاب را در دست گرفته ایشان باشکوه‌تر از گذشته جهان اسلام را هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 64 پروژه عمرانی با بیش از 107 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: بیش از 7 میلیارد ریال این پروژه‌ها مربوط به بخش عمرانی است.

فروزان با بیان اینکه بیش از 70 درصد پروژه‌های قابل افتتاح امسال مربوط به روستاها است؛ خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم آب‌رسانی به روستای اکبرآباد کوه‌سرخ است.

وی با بیان اینکه مراسمات دهه فجر باید با حضور و شکوه خاص مردم برگزار گردد افزود: باید تلاش کنیم که مردم برکات انقلاب را به خوبی درک کنند.

در ادامه محمدی، امام جمعه موقت کاشمر اظهار کرد: اگر در این نظام کم‌کاری و برخورد متین با صاحبان اصلی این انقلاب نداشته و آنها از ما راضی نباشند نمی‌توانیم جوابی در برابر خدا و امام راحل بدهیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم راه امام و شهدا که مسئولیت سنگینی را بر عهده ما گذاشته‌اند با عشق و علاقه به پیش ببریم افزود: همه ما مدیون امام، شهدا و یاران باوفای آنان هستیم.

امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه ثمرات تبعید امام، تدوین حکومت اسلامی و نوشتن کتاب ارزشمند ولایت فقیه در آن زمان بوده است، خاطر نشان کرد: اگر چه در آن زمان علمای بزرگ تأیید بر ولایت فقیه داشتند ولی امام خمینی توانست این امر را تبیین کند.

وی با بیان اینکه در وصف امام راحل علی و فقط با لقب‌هایی همچون عالم ذوب شده در اسلام، ذخیره خدا برای شیعه، یاری‌دهنده دین خدا از ایشان نام برده‌اند یادآور شد: شهید مطهری همیشه می‌گفت؛ امام خمینی ایمان به امت خود و اعتقاد به یاری آنها داشت و همیشه خود را خدمتگزار ملت معرفی می‌کرد.

محمدی اظهار کرد: انقلاب با عنایت خداوند و کمک امام زمان پیروز گردیده و همه باید در حفظ آن تلاش کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، تمثال امام خمینی در میدان انقلاب شهر کاشمر با حضور مردم و مسئولان گلباران شد.

انتهای پیام/70005/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول