اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا:

اولویت برنامه‌های دهه فجر مشارکت دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا گفت: اولویت برنامه‌های دهه فجر در شهرستان بویین زهرا تأکید بر مشارکت دانش‌آموزان در تمامی برنامه‌های اجرایی است.

اولویت برنامه‌های دهه فجر مشارکت دانش‌آموزان است

علی‌اصغر رجبی سگزآبادی امروز در حاشیه جشن انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌ دهه فجر در سطح آموزش و پرورش اظهار داشت: برگزاری برنامه سخنرانی و خاطره‌گویی توسط مسئولان بخشی از برنامه‌هایی است که با هدف تشریح و تبیین فلسفه انقلاب و اثر آن در باور‌ها و ارزش‌های مشترک در شهرستان بویین زهرا صورت می‌گیرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه از نگاه دینی ارزش‌های مختلف دارای دو نوع فطری و عقلانی هستند، افزود: باید امروز بتوان اهداف نظام اسلامی را که همان استقرار ارزش‌ها است در جامعه پیاده کرد و دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و اجتماعی را به طور مصداقی به دانش‌آموزان انتقال و اشاعه داد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌های ویژه اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در اداره آموزش و پرورش این شهرستان تصریح کرد: برگزاری جشن‌های فرهنگی و هنری، اجرای تئاتر، دکلمه، برگزاری مسابقه نقاشی همگانی، مقاله‌نویسی از مصوبات جلسه‌های دهه فجر بوده است که در راستای تبیین اهداف و دستاورد‌های نظام اسلامی تهیه و مورد تصویب قرار گرفته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: آذین‌بندی مدارس، تهیه برنامه‌های فرهنگی با رویکرد مشارکت دانش‌آموزان در دهه فجر نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول