اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی خبر داد:

متلاشی شدن یک باند مواد مخدر توسط هنگ مرزی سرخس

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: یک باند توزیع مواد مخدر و ساخت ابزار استعمال آن در سرخس توسط هنگ مرزی سرخس متلاشی شد.

متلاشی شدن یک باند مواد مخدر توسط هنگ مرزی سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدکاظم تقوی در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: افسران مرزبانی خراسان‌رضوی با تلاش، اشرار و قاچاقچیان را از کشور بیرون می‌رانند.

وی ادامه داد: در یک عملیات فردی به نام «وحید .ن» و برادرش «محمد.ن» که به فروش مواد مخدر اشتغال داشتند، پس از انجام دادن تحقیقات و به دست آوردن اطلاعات کامل و کسب مجوز قضایی دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: در این دستگیری، مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و آلات استعمال، یک دستگاه رسیور، یک دیش و یک دستگاه «ال ام بی» کشف شد.

تقوی با اشاره به عملیات‌های دیگری که در مرزبانی خراسان‌رضوی انجام شده است، تصریح کرد: در یک عملیات دیگر توسط مرزداران «هنگ مرزی تایباد»، 30 کیلوگرم مواد افیونی، سلاح و مهمات از یک شرور مسلح ضبط شد.

وی افزود: در یک عملیات مرزبانان «هنگ مرزی تایباد» با اشراف اطلاعاتی کامل به اشرار مسلح که قصد ورود به کشور را داشتند، حمله کردند و یکی از آنها را دستگیر کردند و مابقی به دلیل وجود عوارض طبیعی و نزدیکی به مرز به آن سوی مرز متواری شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی عنوان کرد: همچنین مرزداران خراسان‌رضوی در سه عملیات جداگانه در هنگ‌های مرزی سرخس و تایباد دو باند مواد مخدر را منهدم کردند.

تقوی اضافه کرد: مأموران در عملیات دیگری ضمن دستگیری یک شرور مسلح 30 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب و مقادیری مهمات و تجهیزات دیگر کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به دیگر کشفیات مرزبانی خراسان‌رضوی تأکید کرد: در این ارتباط مرزبانان «هنگ مرزی تایباد»، دو قاچاقچی که با یک خودرو پراید قصد تحویل گرفتن مواد مخدر را داشتند، دستگیر کرد و پس از توقیف خودرو، دو دستگاه تلفن همراه نیز از آنان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/70010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول