اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت حیدریه:

3 کیلوگرم موادمخدر از بدنه خودرو کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل پس از هدایت اتوبوس مورد نظر به داخل ایستگاه بازرسی دقیق از وی 3کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک یافت کردند.

3 کیلوگرم موادمخدر از بدنه خودرو کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد امین شاهرخی عصر امروز در اگاهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه افزود: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تربت حیدریه ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیر دل کامه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از استان های جنوبی به سمت مشهد مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی دقیق از وی مقدار 3کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه درون بسته‌های پلاستیکی پیچیده شده و در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

در ادامه شاهرخی از مرگ مرد 60 ساله به وسیله استفاده نادرست از وسایل خوراک پزی خبر داد و گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی وبی‌توجهی به هشدارهای ایمنی در استفاده نادرست از وسایل خوراک پزی جان مرد 60ساله را در شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی گرفت.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه ماموران پلیس و نیروهای امدادی حاکی از آن بود که مرد 60ساله جهت آبیاری مزارع کشاورزی خود اقدام به پرپایی چادر مسافرتی در کنار اراضی کرده بود.

شاهرخی اظهار داشت: وی جهت گرم کردن خود و همچنین پخت‌و‌پز، پیک نیک در درون چادر خود روشن کرده که بر اثر انتشار گاز منو اکسیدکربن در فضای بسته چادر جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه  گفت: در این رابطه جسد متوفی با همکاری نیروهای امدادی جهت بررسی به پزشک قانونی شهرستان تحویل شد.

انتهای پیام/70009/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول