اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

برخورد شدید با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح این استان با شدت برخورد می‌شود.

برخورد شدید با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در حاشیه کشف چهار تن مواد مخدر در فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی فارس عملکرد موفقی در حوزه مقابله با مواد مخدر دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس ابراز داشت: پلیس فارس بر اساس قانون با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر برخورد می‌کند.در این راستا پلیس فارس با تاکتیک‌های علمی و به روز توفیقات خوبی داشته است.

فیروزآبادی اضافه کرد: دانه درشت‌های تهیه و توزیع مواد مخدر در فارس امنیت ندارند و مطمئن باشند به زودی قانون با آنها برخورد می‌کند.شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سه حوزه مقابله، پیشگیری و درمان فعالیت می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر، رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی نقش مهمی دارند. تمام افرادی که به نوعی تریبونی در اختیار دارند باید در حوزه پیشگیری احساس مسئولیت کنند.

فیروزآبادی ادامه داد: در این راستا دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیز مسئولیت فراوانی دارند.در حوزه درمان نیز در ماه جاری نخستین مرکز بازپروری در منطقه سلامی شیراز افتتاح می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: با افتتاح این مرکز معتادان پرخطر از سطح شهر جمع‌آوری و در این مرکز مورد درمان قرار می‌گیرند.

وی همچنین ابراز داشت: ظرفیت این مرکز جوابگوی نیاز درمان معتادان سطح شهر را می‌دهد که با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/2448/خ30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول