اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رمز پیروزی مردم در انقلاب اسلامی پیروی از امام خمینی (ره) بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه رمز پیروزی مردم در انقلاب اسلامی پیروی از امام خمینی(ره) بود، گفت: امام راحل الگوی ملت ایران بود.

رمز پیروزی مردم در انقلاب اسلامی پیروی از امام خمینی (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با جمعی از مدیران و معلمان اداره کل آموزش و پرورش مدارس استثنایی استان قزوین فرا رسیدن سال روز ورود حضرت امام خمینی(ره) پس از سال‌ها به میهن را گرامی داشت و اظهار کرد: در سال روز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، ملت ایران خوشحال بودند و استقبال بی‌نظیری از ایشان انجام دادند که هنوز در خاطره‌ها باقی است.

وی با اشاره به اقتدار این نظام در دنیا گفت: امام خمینی(ره) برای این کشور اقتدار و عزت به ارمغان آورد و مردم نیز همین خواسته را طلب می‌کردند.

باریک‌بین ادامه داد: ملت ایران می‌خواستند که کشورشان عزت، سرافرازی و استقلال داشته باشد و نمی‌خواستند حکومت پهلوی بر آن‌ها حکومت کند و شما دیدید که چگونه انقلاب شکوهمندی در دنیا رقم زدند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به حضور میلیونی مردم در 22 بهمن‌ ماه سال 57 اشاره و خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور گسترده و چشمگیر خود در 22 بهمن‌ ماه نشان دادند که به این نظام و پیروی از رهبری خود بیش از پیش وفادار بوده و خواهند بود.

باریک‌بین تصریح کرد: دشمنان وقتی به عظمت این انقلاب پی بردند، خواستند در مقابل این نظام مقتدر ایستادگی کنند که خوشبختانه تا الان تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شده است.

وی به بیداری کشورهای اسلامی از طریق انقلاب اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سبب بیداری کشورهای اسلامی شده و مردم این کشورها دیگر تحمل حضور حاکمان وابسته به آمریکا، اسرائیل و ایادی استکبار جهانی را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به امنیت بالای کشور جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز این کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

باریک‌بین اذعان داشت: کشورهای همسایه با مسائلی همچون ترور و جنایت روبرو هستند و این نشان می‌دهد که امنیت این کشورها بسیار پایین است.

وی با تأکید بر انس گرفتن با کتاب آسمانی قرآن و ترویج بیشتر آن در بین نوجوانان و جوانان اظهار داشت: باید معلمان بیش از همه قرآن را در بین فرزندان گسترش و ترویج دهند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: ریشه قانون اساسی ما قرآن بوده و این کتاب آسمانی است که بیانات پیامبر گرامی(ص) و ائمه اطهار(ع) را برای انسان‌ها بازگو می‌کند و باید قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

باریک‌بین یادآور شد: قرآن و دستورات آن سیاسی، اخلاقی و اجتماعی بوده و باید تلاش کنیم تا قرآن را به عنوان یک برنامه رسمی، مذهبی و اخلاقی در زندگی خود به کار ببریم که اثرات خوبی در بر خواهد داشت.

وی به برطرف شدن مشکل گرانی تأکید کرد و گفت: امروز مشکلات مربوط به گرانی بسیاری از خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف‌تر هستند را با مشکل روبرو کرده که باید مسئولان با وحدت رویه بتوانند، مشکلات بخش اقتصادی را مرتفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بر رسیدگی بیشتر به کودکان استثنایی تأکید کرد و بیان داشت: شما مدیران و معلمان باید به این فرزندان استثنایی در جنبه‌های آموزشی بیشتر کمک کنید.

انتهای پیام/77001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول