اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 101

مقبلی: انقلاب اسلامی مظهر اتحاد و همدلی حول محور ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه دهه فجر یادآور رشادت و وحدت ملت غیور ایران است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مظهر اتحاد و همدلی حول محوریت ولایت فقیه است.

مقبلی: انقلاب اسلامی مظهر اتحاد و همدلی حول محور ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاکدشت اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت، وحدت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که در راه پیروزی انقلاب اسلامی از جان و هستی خود گذشتند و امروز همه ما باید با همان روحیه راهشان را ادامه دهیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: مردم ایران در انقلاب اسلامی ثابت کردند که با اتحاد و همدلی حول محوریت ولایت فقیه می‌توانند بر استکبار تا به دندان مسلح پیروز شده و بر مشکلات فائق آیند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت عنوان کرد: امروز با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران مصمم‌تر از گذشته در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و تهدیدها و تحریم‌های دشمنان نمی‌تواند خللی در عزم آنان وارد سازد.

مقبلی در پایان تصریح کرد: زنگ انقلاب صدای رشادت جانباختگان در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

این گزارش حاکی است، آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب، با حضور حجت‌الاسلام حسین لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت، فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی، فرماندار شهرستان پاکدشت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، معلمان و دانش‌آموزان در دبیرستان پسرانه امام جعفرصادق (ع) پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول